Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1635 1636 1637 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Min mamma som berättar för alla att jag har varit på BUP alltså ...
Till och med hon borde väl förstå att, när jag inte pratar med henne, så vill jag väl fan inte att hon ska gå runt att säga till folk att jag mår dåligt? :-))))))

Först min bror, sedan mormor, och nu ska hon prata med min mentor också.
Och det är bara den här veckan.

Hahahah fy fan för henne

24 mar, 2015 19:43

nymphglitter
Elev

Avatar

+2


Kan man hata nästan alla i ens skola?
Svar: JA

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCknKCbzG7Lrri%2Fgiphy.gif

24 mar, 2015 20:46

Fellrendión
Elev

Avatar

+1


Hatar skolan. >____________________________<

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 mar, 2015 09:09

nymphglitter
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Hatar skolan. >____________________________<

I feel you

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCknKCbzG7Lrri%2Fgiphy.gif

25 mar, 2015 11:12

Borttagen

Avatar


Zendaya, jag är jätteledsen att du mår som du gör och hoppas verkligen att det kommer att kännas bättre snart.

Men jag ville bara påpeka att det kan vara extremt triggande för folk när du skriver att folk med ett visst BMI är feta, så att du kanske kan tänka lite på det.

25 mar, 2015 11:22

Fellrendión
Elev

Avatar

+2


Skrivet av nymphglitter:
Skrivet av Fellrendión:
Hatar skolan. >____________________________<

I feel you

Mm... ._.














Fast idag måste jag faktiskt säga att det kan ha varit den bästa skoldagen på länge i alla fall. Hade ganska kul och skrattade typ ihjäl mig. Inget jag direkt brukar göra då jag inte kan säga mig vara särskilt bra vän med någon av dem men jo, den sista lektionen var i alla fall jätterolig. Kan också säga att jag hade nagellack idag utan att någon kommenterade något...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 mar, 2015 13:42

Borttagen

Avatar


Får jag inte för en gångs skull vara bättre än min tvilling på något? Jag orkar inte vara sämre på allt längre.

25 mar, 2015 17:27

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Okej, så omprovet i matte är färdigt. Och hoppas verkligen att jag klarar det, annars kommer mina föräldrar bli skit arga. Då jag inte berättat något, inget alls.
Jag har också spanska och NO prov imorgon och känner att jag bara vill kräkas på provpapperna och skita att sticka till skolan. Jag hade ingen jävla aning om det där Kemi provet, i alla fall inte tänkt på det och har fått plugga jäkligt mycket idag för att ha en chans att klara mig.
Så jäkla mycket att hålla koll på, prov, läxor, fritid, skrivningen och allt det jag måste göra och det jag vill göra har försvunnit ur mitt huvud. Sitter bara och tänker, tänker, tänker, hela jävla tiden, det är ju ingen mening med det hela.

25 mar, 2015 19:10

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Får jag inte för en gångs skull vara bättre än min tvilling på något? Jag orkar inte vara sämre på allt längre.

Alltså jag har sett dina teckningar i "Teckning"s forumet, och jag har svårt att tänka mig någonting bättre än det.
Tänk inte på vad andra gör bättre än dig, tänk på vad som gör just dig speciell och bra. Man kan inte alltid vara bäst, lagom bra duger gott.♡

25 mar, 2015 20:07

Hedwig96
Elev

Avatar


Ugh min framtid hänger på de val jag gör idag. Delvis....

26 mar, 2015 09:26

1 2 3 ... 1635 1636 1637 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.