@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 jan, 2012 18:29 |
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
"Livet suger sen dör man
Ha! Den som hade det så lätt ändå!" ♥ 16 jan, 2012 18:31 |
|
Pixie
Elev |
16 jan, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Tänk om någon prefekt skulle råka låsa "Intresseklubben antecknar" utan att säga någonting, ni/du vet då inte vem som har låst den och varför, vad gör du då?
16 jan, 2012 18:34 |
|
Pixie
Elev |
16 jan, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tänk om någon prefekt skulle råka låsa "Intresseklubben antecknar" utan att säga någonting, ni/du vet då inte vem som har låst den och varför, vad gör du då? Skulle få panik kort sagt. På riktigt. 16 jan, 2012 18:35 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk om någon prefekt skulle råka låsa "Intresseklubben antecknar" utan att säga någonting, ni/du vet då inte vem som har låst den och varför, vad gör du då? Skulle få panik kort sagt. På riktigt. Jag skulle starta en ny. 16 jan, 2012 18:37 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tänk om någon prefekt skulle råka låsa "Intresseklubben antecknar" utan att säga någonting, ni/du vet då inte vem som har låst den och varför, vad gör du då? Hur kan man tänka sådana tankar?! Skulle bli rasande om någon låste.
16 jan, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk om någon prefekt skulle råka låsa "Intresseklubben antecknar" utan att säga någonting, ni/du vet då inte vem som har låst den och varför, vad gör du då? Skulle få panik kort sagt. På riktigt. Jag skulle starta en ny. Okej :3 Vi vidare utvecklar frågan: Du bestämmer dig för att kolla upp vem som låst tråden och det visar sig att självaste TS, avifors, har låst tråden, vad gör du då då? ( Frågar bara för att det blev så dött i tråden :3 ) 16 jan, 2012 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen