Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1634 1635 1636 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Förlorade hoppet för mänskligheten, igen...
http://www.metro.se/nyheter/anna-jonsson-45-vill-kunna-vabba-med-sin-hund-ar-ju-en-familjemedlem/EVHocs!Jqz5LuHjdI9y/
Både inlägget och kommentarerna. Vad fan?!?!?!!?!?!?!? Hur kan man på allvar se djur som mindre värda och tycker att det är "dumt" att jämställa djur med människor. Nä, jag orkar inte... -.-


Alltså, hur ser man kommentarerna -,- jag fattar inte *känner mig dum*

22 mar, 2015 14:40

TheFifthMarauder
Elev

Avatar

+2


är så sjukt dålig på att höra av mig till folk så har glidit ifrån jättemånga som betytt väldigt mycket för mig och nu är jag livrädd för att göra samma sak igen...

livet som en osocial människa :- ))))))

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

22 mar, 2015 14:44

Obliviate_
Elev

Avatar


känner mig jävligt ensam

22 mar, 2015 19:48

Borttagen

Avatar


en person som jag en gång i tiden kallade min bästa vän... nu hatar jag henne. hon svek mig. well, its a long story. men smärtan hon gav mig sitter fortfarande kvar och just nu önskar jag bara att få slippa se henne.. men det går inte. det är lite därför mitt liv är kaos nu... jag bara önskar att någon kunde förstå mig. men hur mycket jag än berättar så var ingen med när allt hände så därför kan ingen känna av det jag känner. ingen kan se det på samma sätt som jag. det är därför det bara är jag som bär på det värsta

23 mar, 2015 00:50

Fellrendión
Elev

Avatar


Fan vad jag hatar skolan.......

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 mar, 2015 08:43

lumos1
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Orkar verkligen inte, varför är de så idiotiska? Kommer behöva gå och väga mig hos skolsyster typ regelbundet så att de kan "hålla koll" på mig. Jag försöker inte ens gå ner i vikt just nu?? Klarar bara inte av att äta bland folk, det är det som är problemet just nu. Detta kommer bara ge mig massvis med ångest, har ju faktiskt hållit mig borta från vågen ett bra tag nu? Är så rädd att detta ska trigga mig att självskada mer, men det kan jag ju inte säga till dem. Jävla lärare som pratade med min mentor om detta, kommer inte må ett skit bättre av det här.
Är säker på att de också snart kommer sitta lärare vid vårt bord för att hålla koll på hur jag äter i skolan och jag kommer inte må ett dugg bättre av att tvingas äta mer än alla andra och det kommer inte spela någon roll hur mycket jag försöker förklara att jag inte kan äta i skolan, det går inte, jag får bara massvis med ångest, de kommer bara envisas med att försöka hjälpa mig på helt fel sätt.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

23 mar, 2015 22:26

Borttagen

Avatar


Är så väldigt orolig för min lille vovve som är hos veterinären idag. Åkte dit i tron om att jag skulle få med honom hem men de hade missat att informera mig om att han skulle stanna under natten. Så åkte de 10 milen hem igen och har mer eller mindre bara suttit och väntat på ett samtal som inte verkar vilja komma.
De säger att han kommer bli bra igen och det hoppas jag verkligen men är ändå så otroligt rädd över att något ska gå fel.
Och efter den här operationen är det några månader av rehab och sedan har de pratat om att han troligtvis behöver operera andra benet.
I allt så är jag osäker på hur mycket av det som försäkringsbolaget kommer att täcka så måste ringa och prata med dem med. Men inget av det spelar egentligen någon roll bara min älskling blir bra igen.
Min lille bäse, jag saknar dig! ♥

24 mar, 2015 17:36

Borttagen

Avatar


JO mamma, jag skulle absolut gå och köpa en egen hålstans ifall det fanns en butik i närheten som jag kunde köpa en från. Och jag vet ju att du inte skulle ha tid att köra mig, trots att du är ledig utterligare någon månad fram, förrän "någon gång nästa vecka" som jag nu insett att betyder lite över ett år, eftersom du fortfarande inte kommit dig för att beställa en jävla tandläkartid för att fixa mitt hål, som jag har haft sedan februari förra året, eller kanske innan det, eftersom det var bara då jag började kunna känna det med tungan.

24 mar, 2015 17:42

Frivolt
Elev

Avatar


Ska iväg på kalas snart (min kusin fyller år) och jag vill inte alls egentligen...kommer nog säkert ha panikångest typ hela tiden.... D:

Bwaah! Avskyr folk D:

24 mar, 2015 17:45

Zendaya
Elev

Avatar


Vikt
Spoiler:
Tryck här för att visa!Ska tillbaka till hdv, ska få ännu mer ND och mitt liv blir bara dåligare
Var nästan en vecka på dagvård och det var skit men ändå bättre än hdv. Jobbigt vill inte det här det blir inte bättre av att ni säger min målvikt. Trodde att från min lägsta vikt skulle bli 15 kg men nejnej det ska vara 20 kg för jag måste ha ett BMI på 20,5
Vrf säger ni att jag kommer se fin ut när jag tycker att mina kompisar som har det BMI är feta

24 mar, 2015 17:45

1 2 3 ... 1634 1635 1636 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.