Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Förlorade hoppet för mänskligheten, igen... http://www.metro.se/nyheter/anna-jonsson-45-vill-kunna-vabba-med-sin-hund-ar-ju-en-familjemedlem/EVHocs!Jqz5LuHjdI9y/ Både inlägget och kommentarerna. Vad fan?!?!?!!?!?!?!? Hur kan man på allvar se djur som mindre värda och tycker att det är "dumt" att jämställa djur med människor. Nä, jag orkar inte... -.- Alltså, hur ser man kommentarerna -,- jag fattar inte *känner mig dum* 22 mar, 2015 14:40 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
är så sjukt dålig på att höra av mig till folk så har glidit ifrån jättemånga som betytt väldigt mycket för mig och nu är jag livrädd för att göra samma sak igen...
livet som en osocial människa :- ))))))
22 mar, 2015 14:44 |
|
Obliviate_
Elev |
känner mig jävligt ensam
22 mar, 2015 19:48 |
|
Borttagen
|
en person som jag en gång i tiden kallade min bästa vän... nu hatar jag henne. hon svek mig. well, its a long story. men smärtan hon gav mig sitter fortfarande kvar och just nu önskar jag bara att få slippa se henne.. men det går inte. det är lite därför mitt liv är kaos nu... jag bara önskar att någon kunde förstå mig. men hur mycket jag än berättar så var ingen med när allt hände så därför kan ingen känna av det jag känner. ingen kan se det på samma sätt som jag. det är därför det bara är jag som bär på det värsta
23 mar, 2015 00:50 |
|
Fellrendión
Elev |
23 mar, 2015 08:43 |
|
lumos1
Elev |
23 mar, 2015 22:26 |
|
Borttagen
|
Är så väldigt orolig för min lille vovve som är hos veterinären idag. Åkte dit i tron om att jag skulle få med honom hem men de hade missat att informera mig om att han skulle stanna under natten. Så åkte de 10 milen hem igen och har mer eller mindre bara suttit och väntat på ett samtal som inte verkar vilja komma.
De säger att han kommer bli bra igen och det hoppas jag verkligen men är ändå så otroligt rädd över att något ska gå fel. Och efter den här operationen är det några månader av rehab och sedan har de pratat om att han troligtvis behöver operera andra benet. I allt så är jag osäker på hur mycket av det som försäkringsbolaget kommer att täcka så måste ringa och prata med dem med. Men inget av det spelar egentligen någon roll bara min älskling blir bra igen. Min lille bäse, jag saknar dig! ♥ 24 mar, 2015 17:36 |
|
Borttagen
|
JO mamma, jag skulle absolut gå och köpa en egen hålstans ifall det fanns en butik i närheten som jag kunde köpa en från. Och jag vet ju att du inte skulle ha tid att köra mig, trots att du är ledig utterligare någon månad fram, förrän "någon gång nästa vecka" som jag nu insett att betyder lite över ett år, eftersom du fortfarande inte kommit dig för att beställa en jävla tandläkartid för att fixa mitt hål, som jag har haft sedan februari förra året, eller kanske innan det, eftersom det var bara då jag började kunna känna det med tungan.
24 mar, 2015 17:42 |
|
Frivolt
Elev |
Ska iväg på kalas snart (min kusin fyller år) och jag vill inte alls egentligen...kommer nog säkert ha panikångest typ hela tiden.... D:
Bwaah! Avskyr folk D: 24 mar, 2015 17:45 |
|
Zendaya
Elev |
Vikt
Spoiler: Tryck här för att visa! 24 mar, 2015 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen