Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Ååh!!!
Nån som vill ge mig lite mod?! Gärna en stooor burk med mod som jag kan använda redan imorgon?! Snälla? x) 29 jan, 2013 21:16 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ååh!!! Nån som vill ge mig lite mod?! Gärna en stooor burk med mod som jag kan använda redan imorgon?! Snälla? x) *skicka burk* 29 jan, 2013 21:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Papaya: Skrivet av Frivolt: Ååh!!! Nån som vill ge mig lite mod?! Gärna en stooor burk med mod som jag kan använda redan imorgon?! Snälla? x) *skicka burk* Åh, tack så mycket ♥ 29 jan, 2013 21:18 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Papaya: Skrivet av Frivolt: Ååh!!! Nån som vill ge mig lite mod?! Gärna en stooor burk med mod som jag kan använda redan imorgon?! Snälla? x) *skicka burk* Åh, tack så mycket ♥ varse 29 jan, 2013 21:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Papaya: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Papaya: Skrivet av Frivolt: Ååh!!! Nån som vill ge mig lite mod?! Gärna en stooor burk med mod som jag kan använda redan imorgon?! Snälla? x) *skicka burk* Åh, tack så mycket ♥ varse Ja, det hoppas verkligen jag med!! Jag behöver det så mycket alltså x) 29 jan, 2013 21:22 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ja, det hoppas verkligen jag med!! Jag behöver det så mycket alltså x) Vad ska du göra? Kommer säkert gå bra nu med burkis, just do it 29 jan, 2013 21:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Papaya: Skrivet av Frivolt: Ja, det hoppas verkligen jag med!! Jag behöver det så mycket alltså x) Vad ska du göra? Kommer säkert gå bra nu med burkis, just do it Jag ska på en träff/dejt/ish xD Och tänkte försöka va lite modig också.... Jag hoppas burkis kommer att hjälpa : D Just do it, precis!! 29 jan, 2013 21:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jan, 2013 21:28 |
|
Papaya
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Papaya: Skrivet av Frivolt: Ja, det hoppas verkligen jag med!! Jag behöver det så mycket alltså x) Vad ska du göra? Kommer säkert gå bra nu med burkis, just do it Jag ska på en träff/dejt/ish xD Och tänkte försöka va lite modig också.... Jag hoppas burkis kommer att hjälpa : D Just do it, precis!! Åh vad kul, love is in the air just nu känner jag 29 jan, 2013 21:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Papaya: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Papaya: Skrivet av Frivolt: Ja, det hoppas verkligen jag med!! Jag behöver det så mycket alltså x) Vad ska du göra? Kommer säkert gå bra nu med burkis, just do it Jag ska på en träff/dejt/ish xD Och tänkte försöka va lite modig också.... Jag hoppas burkis kommer att hjälpa : D Just do it, precis!! Åh vad kul, love is in the air just nu känner jag haha ^_^ Jaa, vet inte riktigt hur det står till för min del men jag hoppas det iallafall ♥ Därför jag tänkte försöka vara lite modig, för att få veta lite mer hur det ligger till hos hen :] hahah!!! Jaa, vi säger att det är ett bra tecken ♥ 29 jan, 2013 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen