@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Ultramannen: Skrivet av LoonyMe: Räknade du med min katt? 505(+Ultramannens katt) kvinnor i Sverige heter Luna... Jag är avundsjuk..:*| EDIT: En man heter Luna, mindre avundsjuk ^.^ Neej, nu är din katt också med...!
16 jan, 2012 17:54 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Hahah, bra Skrivet av Ultramannen: Skrivet av LoonyMe: Räknade du med min katt? 505(+Ultramannens katt) kvinnor i Sverige heter Luna... Jag är avundsjuk..:*| EDIT: En man heter Luna, mindre avundsjuk ^.^ Neej, nu är din katt också med...! There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
16 jan, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Jag har typ världens sämsta ställning med kroppen när jag sitter vid datorn. Jag kommer bli en krokryggad tant...
16 jan, 2012 17:56 |
|
Jennyferh
Elev |
Fick hem School Rumble och Fruits Basket (anime) idag
Frågan är bara vilken av dem jag ska börja med D: Isabelle Silvercloud : Tror att den enda fördelen med premium är att man kan lyssna på nya skivor innan andra. Musik som har funnits ett tag ska vara tillgänglig för alla - annars finns den inte. Är inte 100% säker på detta dock :p Har själv slutat använda spotify. Reklamen var så hemsk x.x
"Overhead, morning skies all for you"
16 jan, 2012 17:57 |
|
joel9324
Elev |
16 jan, 2012 17:59 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Jennyferh: Isabelle Silvercloud : Tror att den enda fördelen med premium är att man kan lyssna på nya skivor innan andra. Musik som har funnits ett tag ska vara tillgänglig för alla - annars finns den inte. Är inte 100% säker på detta dock :p Har själv slutat använda spotify. Reklamen var så hemsk x.x En annan fördel med Premium är ingen reklam, man kan lyssna i offline mode, och lyssna på spotify i både mobilen och via tv:n
16 jan, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas på att mitt Assassin's Creed Brotherhood kommer fram imorgon, och jag längtar till mars (Mass Effect 3 släpps då ♥)
Jennyferh: Dåligt utbud i allmänhet då alltså 16 jan, 2012 18:00 |
|
ginny_ginny
Elev |
16 jan, 2012 18:00 |
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
900 inlägg
16 jan, 2012 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen