Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1631 1632 1633 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Min katt har fortfarande inte kommit hem! Sist hon va borta såhär så satt hon fast högt uppe i ett träd och kunde inte komma ner...

Dessa bilder spelas upp för mig igen Och det har snöat dessutom....Och jag hatar mig själv för att jag ens släppte ut henne idag D: varför varför varför......





Håller alla tummar att hon kommer hem snart!

20 mar, 2015 19:16

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Min katt har fortfarande inte kommit hem! Sist hon va borta såhär så satt hon fast högt uppe i ett träd och kunde inte komma ner...

Dessa bilder spelas upp för mig igen Och det har snöat dessutom....Och jag hatar mig själv för att jag ens släppte ut henne idag D: varför varför varför......





Håller alla tummar att hon kommer hem snart!



Tack ♥ Kan inte slappna av Är så orolig att hon sitter där högt upp i trädet och lider

Jag önskar hon sitter och trycker nånstans där det är varmt, och att hon kommer hem ikväll eller imorgon!! Men det lär ju inte va så D:

20 mar, 2015 19:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Min katt har fortfarande inte kommit hem! Sist hon va borta såhär så satt hon fast högt uppe i ett träd och kunde inte komma ner...

Dessa bilder spelas upp för mig igen Och det har snöat dessutom....Och jag hatar mig själv för att jag ens släppte ut henne idag D: varför varför varför......





Håller alla tummar att hon kommer hem snart!



Tack ♥ Kan inte slappna av Är så orolig att hon sitter där högt upp i trädet och lider

Jag önskar hon sitter och trycker nånstans där det är varmt, och att hon kommer hem ikväll eller imorgon!! Men det lär ju inte va så D:


Ja, det får vi hoppas! och om hon nu skulle ha råkat hamna i et träd kanske hon jamar och får hjälp ner?

20 mar, 2015 19:20

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Min katt har fortfarande inte kommit hem! Sist hon va borta såhär så satt hon fast högt uppe i ett träd och kunde inte komma ner...

Dessa bilder spelas upp för mig igen Och det har snöat dessutom....Och jag hatar mig själv för att jag ens släppte ut henne idag D: varför varför varför......





Håller alla tummar att hon kommer hem snart!



Tack ♥ Kan inte slappna av Är så orolig att hon sitter där högt upp i trädet och lider

Jag önskar hon sitter och trycker nånstans där det är varmt, och att hon kommer hem ikväll eller imorgon!! Men det lär ju inte va så D:


Ja, det får vi hoppas! och om hon nu skulle ha råkat hamna i et träd kanske hon jamar och får hjälp ner?



Jaa hoppas D: jadu, alltså sist hade hon suttit där i flera timmar, nått dygn tror vi. Och det var det värsta jag varit med om! D:

Jag vill inte vara med om samma sak igen! D:

20 mar, 2015 19:21

Borttagen

Avatar


Frivolt: Håller tummarna för att hon kommer tillbaka! Det måste hon göra. ♥

20 mar, 2015 19:24

scarhead
Lärare

Avatar


min hund avlivades idag
började gråta i trappuppgången upp till vår lägenhet för jag lyssnade efter hennes skall och grät när jag väl var inne för ingen sprang och hoppade och hälsade på mig
det känns så himla tomt och jag saknar henne så mycket

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

20 mar, 2015 19:25

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt: Håller tummarna för att hon kommer tillbaka! Det måste hon göra. ♥


Tack ♥ Ja det måste hon göra, levande och gärna på egen hand D:

20 mar, 2015 19:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
min hund avlivades idag
började gråta i trappuppgången upp till vår lägenhet för jag lyssnade efter hennes skall och grät när jag väl var inne för ingen sprang och hoppade och hälsade på mig
det känns så himla tomt och jag saknar henne så mycket


Lider med dig ♥

20 mar, 2015 19:27

Fellrendión
Elev

Avatar


Nu blev jag nedstämd. Jag känner mig bara dryg och jobbig just nu.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

20 mar, 2015 23:26

Borttagen

Avatar


Då min syster kommer hem senare än bestämt är det helt okej, ingen fara skedd, men då jag kommer hem senare än bestämt bryter helvetet löst.

21 mar, 2015 11:25

1 2 3 ... 1631 1632 1633 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.