Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Min katt har fortfarande inte kommit hem! Sist hon va borta såhär så satt hon fast högt uppe i ett träd och kunde inte komma ner... Dessa bilder spelas upp för mig igen Håller alla tummar att hon kommer hem snart! 20 mar, 2015 19:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Min katt har fortfarande inte kommit hem! Sist hon va borta såhär så satt hon fast högt uppe i ett träd och kunde inte komma ner... Dessa bilder spelas upp för mig igen Håller alla tummar att hon kommer hem snart! Tack ♥ Kan inte slappna av Jag önskar hon sitter och trycker nånstans där det är varmt, och att hon kommer hem ikväll eller imorgon!! Men det lär ju inte va så D: 20 mar, 2015 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Min katt har fortfarande inte kommit hem! Sist hon va borta såhär så satt hon fast högt uppe i ett träd och kunde inte komma ner... Dessa bilder spelas upp för mig igen Håller alla tummar att hon kommer hem snart! Tack ♥ Kan inte slappna av Jag önskar hon sitter och trycker nånstans där det är varmt, och att hon kommer hem ikväll eller imorgon!! Men det lär ju inte va så D: Ja, det får vi hoppas! och om hon nu skulle ha råkat hamna i et träd kanske hon jamar och får hjälp ner? 20 mar, 2015 19:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Min katt har fortfarande inte kommit hem! Sist hon va borta såhär så satt hon fast högt uppe i ett träd och kunde inte komma ner... Dessa bilder spelas upp för mig igen Håller alla tummar att hon kommer hem snart! Tack ♥ Kan inte slappna av Jag önskar hon sitter och trycker nånstans där det är varmt, och att hon kommer hem ikväll eller imorgon!! Men det lär ju inte va så D: Ja, det får vi hoppas! och om hon nu skulle ha råkat hamna i et träd kanske hon jamar och får hjälp ner? Jaa hoppas D: jadu, alltså sist hade hon suttit där i flera timmar, nått dygn tror vi. Och det var det värsta jag varit med om! D: Jag vill inte vara med om samma sak igen! D: 20 mar, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
Frivolt: Håller tummarna för att hon kommer tillbaka! Det måste hon göra. ♥
20 mar, 2015 19:24 |
|
scarhead
Lärare |
min hund avlivades idag
började gråta i trappuppgången upp till vår lägenhet för jag lyssnade efter hennes skall och grät när jag väl var inne för ingen sprang och hoppade och hälsade på mig det känns så himla tomt och jag saknar henne så mycket 20 mar, 2015 19:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt: Håller tummarna för att hon kommer tillbaka! Det måste hon göra. ♥ Tack ♥ Ja det måste hon göra, levande och gärna på egen hand D: 20 mar, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: min hund avlivades idag började gråta i trappuppgången upp till vår lägenhet för jag lyssnade efter hennes skall och grät när jag väl var inne för ingen sprang och hoppade och hälsade på mig det känns så himla tomt och jag saknar henne så mycket Lider med dig ♥ 20 mar, 2015 19:27 |
|
Fellrendión
Elev |
20 mar, 2015 23:26 |
|
Borttagen
|
Då min syster kommer hem senare än bestämt är det helt okej, ingen fara skedd, men då jag kommer hem senare än bestämt bryter helvetet löst.
21 mar, 2015 11:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen