Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av LupinMarauder: Skrivet av Victoire Weasly: Åh, tack. Det visste jag inte LupinMarauder: Jag känner dig i alla fall så väl att jag varit vän med alla dina användare och letat upp dig på nytt varje gång Eller okej, jag upptäckte att wezzly01 var du av en slump. Men förutom det så Och så vet jag också att du följt DFE i evigheters evighet ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 22:19 |
|
Voldy0000
Elev |
Haha juste LupinMarauder det minns jag!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 10 aug, 2012 22:21 |
|
LupinMarauder
Elev |
Haha, goda minnen
Hej! 10 aug, 2012 22:23 |
|
Voldy0000
Elev |
Japp! Mamma säger att det är bra att minnas vissa saker och minnas dem resten av livet och kunna tänka tillbaka på dem när man är gammal The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 10 aug, 2012 22:25 |
|
LupinMarauder
Elev |
Skrivet av Voldy0000: Det var så himla svårt att förklara, ehe...Japp! Mamma säger att det är bra att minnas vissa saker och minnas dem resten av livet och kunna tänka tillbaka på dem när man är gammal Hej! 10 aug, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
LupinMarauder - Åååh, tacktacktackTACK! ♥ GUD vad du gjorde mig glad! Du äger! DU ÄR UNDERBAR! TACKTACKTACK♥♥♥
Vad vore mugglis utan dig!? DU ÄR BÄST! 10 aug, 2012 22:46 |
|
Miss_Green
Elev |
10 aug, 2012 22:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
11 aug, 2012 08:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Supersökaren... wait, vi har väl inte träffat varandra? Eller? x) (känner mig dum, haha) Men du var väl på julbalen va, isf var det du som satt mittemot mig och min bror xD OH, VAR DET DU? Awesome! Du har glömt bort det två gånger nu xD Ugglade dig några dagar efter julbalen och du sade: Oh, var det du? då också xD 11 aug, 2012 12:21 |
|
Erica
Elev |
11 aug, 2012 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen