Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Men jag tycker det är bra gjort av dig! modigt gjort med, jag förstår att det är nervöst inför hans reaktion men om han gör det som du sa så är han inte alls värd det. inte en chans. han kanske inte känner samma sak men kan fortfarande respektera att du vågade göra det innan det för sent. Jaha, då har man postat brevet då - efter att ha skrivit om det ungefär 100 gånger, och 100 gånger är ingen överdrift utan seriöst. Har typ ångest. Även om jag vet att OM han bara skulle skratta åt det eller - ännu värre - sprida det bland folk skulle han ändå inte vara värd det ...... men ändå, ångest :o jag hoppas det går bra i alla fall. 7 aug, 2012 22:23 |
|
ikka
Elev |
Håller tummarna för rimforst!
Önskar att jag bara kunde bli kär i en person istället för att vara lite småintresserad av flera samtidigt. Liksom, tänk om jag satsar på helt fel människa? #patetisktliv ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
7 aug, 2012 23:17 |
|
Jegli
Elev |
Romfrost vad duktig du är! så modigt och starkt gjort av dig. Hoppas att du får svaret du önskar, det vore så roligt
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 8 aug, 2012 21:51 |
|
Trezzan
Elev |
Jag har varit kär i en kille i snart två månader, sen två dagar innan mitt ex gjorde slut med mig, (exet var bara ute efter ett ligg). Problemen är att han är 19, min brors bästa vän, och vi brukar öh mysa och hånglas och kyssas, och jag visar klart och tydligt att jag inte är kär i honom. Fast jag är det.
8 aug, 2012 23:11 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Trezzan: börja med att visa att du gillar honom, det är ju alltid en början och sen kan du ta det därifrån Jag har varit kär i en kille i snart två månader, sen två dagar innan mitt ex gjorde slut med mig, (exet var bara ute efter ett ligg). Problemen är att han är 19, min brors bästa vän, och vi brukar öh mysa och hånglas och kyssas, och jag visar klart och tydligt att jag inte är kär i honom. Fast jag är det. Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 10 aug, 2012 07:43 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Jegli: Skrivet av Trezzan: börja med att visa att du gillar honom, det är ju alltid en början och sen kan du ta det därifrån Jag har varit kär i en kille i snart två månader, sen två dagar innan mitt ex gjorde slut med mig, (exet var bara ute efter ett ligg). Problemen är att han är 19, min brors bästa vän, och vi brukar öh mysa och hånglas och kyssas, och jag visar klart och tydligt att jag inte är kär i honom. Fast jag är det. Tror han misstänker att jag tycker om honom, och utnyttjar det. :s Sen skulle min bror och hans kompis och killen jag tycker om mobba mig för alltid för det x| inte för alltid kanske men ett bra tag. Men jag kan börja med små saker, för att se vad som händer, tack!
10 aug, 2012 07:47 |
|
hyperion
Elev |
Vet inte riktigt vart jag ska skriva det, men det passar väl kanske då många inlägg jag postade här handlar om denna person som jag längre inte alla vill ha. Aja, min kompis har typ bestämt sig för att få ihop oss eller något, eller att jag ska ligga med honom åtminstone för att muntra upp honom för att han varit så deppig sen han gjorde slut med sin förra tjej, haha herregud. Var bara tvungen att skriva av mig lite haha.
![]()
10 aug, 2012 13:26 |
|
Kedjebrev
Elev |
Mm alltså bra Johanna att du säger att du glömt honom när det är sommarlov, sen när du kommer till skolan igen så är han fortfarande grymt snygg och får det att fladdra i din mage *:-))* (ironisk smiley för er som inte fattar)
Håå, kan inte släppa honom, speciellt inte nu när tjejen jag trodde (tror (?)) han var kär i är tillsammans med någon annan.
http://Kaosregn.blogg.se
21 aug, 2012 16:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-23 kl. 16:41
|
|
Borttagen
|
Okej, jag blev typ överlycklig när jag insåg att jag satt bredvid honom på lunchen! Men sedan insåg jag att [i]hon[/i också satt där. Jag vet att hon är kär i honom och tror att de kan vara ihop.
*Forever Alone* 22 aug, 2012 19:52 |
|
scarhead
Lärare |
alltså haha kommer aldrig komma över honom, great!!! jag vet jag vet jag vet att jag inte borde börja hoppas, för jag har 50 % chans att jag har fel så yeah. men ja. han kommer alltid vara så speciell för mig, hur jag än vill ha det. får acceptera att innerst inne vill jag inte släppa taget om känslorna, kanske för jag blir så glad av dem ibland. jag får helt enkelt acceptera att jag är kär i honom.
22 aug, 2012 20:02 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen