Gott eller äckligt?
Forum > Quidditchplanen > Gott eller äckligt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
15 mar, 2013 15:32 |
|
Borttagen
|
Nej tack...
pommes pinnes? (det är en slags chips) 16 mar, 2013 10:21 |
|
Borttagen
|
Gott (dock lite onyttigt, waterver)
Vatten? 16 mar, 2013 11:07 |
|
Desiree
Elev |
16 mar, 2013 20:07 |
|
Borttagen
|
Godaste som finns!!
Torkat renkött? 16 mar, 2013 20:19 |
|
Vendela
Elev |
äckligt
vatten? Böcker. Böcker. Böcker! 16 mar, 2013 20:20 |
|
Seriously
Elev |
Gott! Älskar vatten!!
Surströmming? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 16 mar, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Äckligt.
Pizza? 16 mar, 2013 21:19 |
|
Seriously
Elev |
Gott. För det mesta i alla fall.
kebabrulle? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 16 mar, 2013 21:23 |
|
Borttagen
|
Gott.
Hamburgare? 16 mar, 2013 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen