Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
atjoo!
30 nov, 2011 15:41 |
|
mitchan
Lärare |
30 nov, 2011 15:43 |
|
Borttagen
|
baaaaaa!
30 nov, 2011 15:52 |
|
vevve_puff
Elev |
"tydligen"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 30 nov, 2011 16:01 |
|
Borttagen
|
"here ones was a boy named Harry..."
30 nov, 2011 16:23 |
|
Optic
Elev |
"Så det var inte mitt fel"
30 nov, 2011 17:21 |
|
Solkatten
Elev |
"Imorgon."
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 nov, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
"Tack pappa! Ses... inte alls i helgen..."
30 nov, 2011 17:31 |
|
mitchan
Lärare |
30 nov, 2011 17:34 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
jäffklars!!!
fuck the cistem 30 nov, 2011 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen