Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
seamus
Elev |
2 okt, 2011 17:35 |
|
Somnium
Elev |
YAY! Tack♥ Vill fortfarnade ha choklad. Och en kille. Och kramar. Och bara... Kärlek och vänskap. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
2 okt, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Vill ha en pojkvän...♥
2 okt, 2011 19:35 |
|
expelliarmus
Elev |
2 okt, 2011 20:11 |
|
whirlwinds
Elev |
ett sms, ett facebookmeddelande, ett 'hej' i skolkorridoren eller åtminstone en jävla BLICK från honom, vad som helst som får mig att sluta känna mig såhär ignorerad och bortglömd.
3 okt, 2011 12:47 |
|
Elley
Elev |
Vill ha en kompis som inser att man någon gång kan skita i sina principer för något någon annan jobbat för -.-
http://nouw.com/ellenfelixson/
3 okt, 2011 13:09 |
|
Katla
Elev |
Jag vill ha GinnyOlivia vid sin dator, inloggad på Mugglis!
♏︎ 3 okt, 2011 14:53 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
3 okt, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Massor av saker, men framför allt en bra Twilight-hemsida. Snälla, ge mig ett tips! SNÄLLA!!!
3 okt, 2011 15:35 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
3 okt, 2011 15:46 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen