(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
det vet jag och jag som var jättehungrig och ville göra lunch! men meeeeeeeeeeeeeeeeeeer! ![]()
1 nov, 2011 15:20 |
|
Borttagen
|
Jäävllar, hur länge hade du varit uppe igår? XD
1 nov, 2011 15:24 |
|
nilla10
Elev |
Skrivet av mican00: det vet jag och jag som var jättehungrig och ville göra lunch! men meeeeeeeeeeeeeeeeeeer! Skrivet av Borttagen: Jäävllar, hur länge hade du varit uppe igår? XD jag la mig klockan 23.30 och somnade typ vid två tiden på natten. hej hej! :) 1 nov, 2011 15:28 |
|
Borttagen
|
Oj O_O
Hihi gissa hur många A4:or jag har skrivit på Albus Potter? Den som är närmast får kapitlet tio minuter tidigare ! XD 1 nov, 2011 15:31 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oj O_O Hihi gissa hur många A4:or jag har skrivit på Albus Potter? Den som är närmast får kapitlet tio minuter tidigare ! XD hm... två kanske? Skrivet av nilla10: Skrivet av mican00: det vet jag och jag som var jättehungrig och ville göra lunch! men meeeeeeeeeeeeeeeeeeer! Skrivet av Borttagen: Jäävllar, hur länge hade du varit uppe igår? XD jag la mig klockan 23.30 och somnade typ vid två tiden på natten. jag la mig 22:00 vaknade 00:00 somna om, vaknade 03:00 somnade om vaknade 06:00 somnade om igen och vaknade 08:00 och gick upp. så min natt har väl varit sådär, men så är det när man är sjuk! ![]()
1 nov, 2011 15:35 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oj O_O Hihi gissa hur många A4:or jag har skrivit på Albus Potter? Den som är närmast får kapitlet tio minuter tidigare ! XD ett och ett halvt? "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 1 nov, 2011 15:50 |
|
nilla10
Elev |
Skrivet av Ginny.T: Skrivet av Borttagen: Oj O_O Hihi gissa hur många A4:or jag har skrivit på Albus Potter? Den som är närmast får kapitlet tio minuter tidigare ! XD ett och ett halvt? två och ett halft? hej hej! :) 1 nov, 2011 16:08 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av nilla10: Skrivet av Ginny.T: Skrivet av Borttagen: Oj O_O Hihi gissa hur många A4:or jag har skrivit på Albus Potter? Den som är närmast får kapitlet tio minuter tidigare ! XD ett och ett halvt? två och ett halft? *halvt* jag kan samla ihop våra gissningar så blir det lättare att se: Ginny.T: ett och ett halvt mican00: två nilla10: två och ett halvt. ps: jag ska vinna!!!!!!!!!!!! ![]()
1 nov, 2011 16:16 |
|
nilla10
Elev |
du får väll se om du vinner!
hej hej! :) 1 nov, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Hmmm.. Ett tips: Om ni misstog er så menar jag alla kapitel totalt.. Och det är betydligt fler än 2 afyror XD Så ni får gissa en gång var till
1 nov, 2011 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen