TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag skulle se det som något positivt att få heter samma sak. jag har ett av världens vanligaste efternamn, det har ingen histora överhuvudtaget och är verkligen inget att vara stolt över. Dessutom är det omöjligt att bli vän med folk på facebook för att det finns typ 100 personer där med samma namnSkrivet av Borttagen: Om man inte är det minsta stolt? Om hälften av namnet kommer från någon man verkligen inte gillar? Om ingen kan uttala det rätt? Om man bara är fyra personer i hela världen som har det som efternamn? Då kan man inte vara stolt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Den är ju jättebra!♥ Dock är jag inte så intresserad av sport så jag tappade tråden efter ett tag.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx (Du har ett jättefint efternamn, det är finare än mitt!) Tack!♥ Nejdå ditt efternamn är jättefint♥! Jag tror mycket handlar om hur mycket stolthet man känner för sin släkt Men ditt efternamn är normalt, fint och man kan uttala det! ![]() 10 nov, 2017 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag skulle se det som något positivt att få heter samma sak. jag har ett av världens vanligaste efternamn, det har ingen histora överhuvudtaget och är verkligen inget att vara stolt över. Dessutom är det omöjligt att bli vän med folk på facebook för att det finns typ 100 personer där med samma namn Skrivet av Borttagen: Om man inte är det minsta stolt? Om hälften av namnet kommer från någon man verkligen inte gillar? Om ingen kan uttala det rätt? Om man bara är fyra personer i hela världen som har det som efternamn? Då kan man inte vara stolt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Den är ju jättebra!♥ Dock är jag inte så intresserad av sport så jag tappade tråden efter ett tag.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx (Du har ett jättefint efternamn, det är finare än mitt!) Tack!♥ Nejdå ditt efternamn är jättefint♥! Jag tror mycket handlar om hur mycket stolthet man känner för sin släkt Men ditt efternamn är normalt, fint och man kan uttala det! Det viktigaste tror jag är att du gillar det personligen, gör man det så funkar dem mesta namnen 10 nov, 2017 23:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan inte det! Och med mitt förnamn låter det som ett skämt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Om man inte är det minsta stolt? Om hälften av namnet kommer från någon man verkligen inte gillar? Om ingen kan uttala det rätt? Om man bara är fyra personer i hela världen som har det som efternamn? Då kan man inte vara stolt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Den är ju jättebra!♥ Dock är jag inte så intresserad av sport så jag tappade tråden efter ett tag.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx (Du har ett jättefint efternamn, det är finare än mitt!) Tack!♥ Nejdå ditt efternamn är jättefint♥! Jag tror mycket handlar om hur mycket stolthet man känner för sin släkt Men ditt efternamn är normalt, fint och man kan uttala det! ditt efternamn är unikt, se det så (en i min klass trodde på riktigt att jag hette Mildred Hubble fram till förra terminen 10 nov, 2017 23:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag kan inte det! Och med mitt förnamn låter det som ett skämt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Om man inte är det minsta stolt? Om hälften av namnet kommer från någon man verkligen inte gillar? Om ingen kan uttala det rätt? Om man bara är fyra personer i hela världen som har det som efternamn? Då kan man inte vara stolt!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Den är ju jättebra!♥ Dock är jag inte så intresserad av sport så jag tappade tråden efter ett tag.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Omashu!Skrivet av GinnyHermionePotter: Grattis på namnsdagen tjena ii!❤️ Merci!♥ Min artikel är ute nu; sök på UNT sporten. Den heter "har inte råd att slappna av med en bild på en innebandyspelare Jag hittar inte den... länk? http://www.unt.se/sport/har-inte-rad-att-slappna-av-4813468.aspx (Du har ett jättefint efternamn, det är finare än mitt!) Tack!♥ Nejdå ditt efternamn är jättefint♥! Jag tror mycket handlar om hur mycket stolthet man känner för sin släkt Men ditt efternamn är normalt, fint och man kan uttala det! ditt efternamn är unikt, se det så (en i min klass trodde på riktigt att jag hette Mildred Hubble fram till förra terminen Min mamma har ett efternamn som bara 14 pers har eller något sånt men sålänge du själv uppskattar det så blir man nog nöjd. 10 nov, 2017 23:07 |
|
Belluna tonks
Elev |
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... (Och din artikel var bra)
![]()
11 nov, 2017 19:27 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Min första tanke var: Vadå då, det finns ganska många som heter Martin. Sedan kom jag på att vi diskuterat hans efternamn... Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG 11 nov, 2017 19:28 |
|
Borttagen
|
Jag har ett trollbekämpar-märke och det har inte ni
11 nov, 2017 19:29 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Japp efter och förnamn är samma i detta fallet XD Alltså ingen har samma namn som mig (eller jag googlade precis och i USA finns det 3 personer med samma namn och stavning)Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Min första tanke var: Vadå då, det finns ganska många som heter Martin. Sedan kom jag på att vi diskuterat hans efternamn... ![]()
11 nov, 2017 19:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG 11 nov, 2017 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen