Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Jag vill också kunna flyga så där, sa jag avundsjukt.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:01 |
|
Borttagen
|
- Det kommer du aldrig kunna göra, sa elakt.
18 maj, 2014 10:06 |
|
Lux
Elev |
- Schyst då, sa jag argt.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:07 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade och flög fram till henne.
18 maj, 2014 10:08 |
|
Lux
Elev |
Jag kände hur Alexandra flög mot mig.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:10 |
|
Borttagen
|
Jag landade framför henne.
18 maj, 2014 10:12 |
|
Lux
Elev |
- Hej, pep jag.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:15 |
|
Borttagen
|
- Hej, sa jag glatt.
18 maj, 2014 10:24 |
|
Lux
Elev |
- Ska vi spela kort? frågade jag och tog fram en kortlek som började blanda sig själv.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:26 |
|
Borttagen
|
- Vi är på arenan vi ska inte spela kort, sa jag.
18 maj, 2014 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen