The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corazon
Elev |
18 jan, 2014 18:13 |
|
Kim Potter
Elev |
18 jan, 2014 18:14 |
|
Borttagen
|
18 jan, 2014 18:14 |
|
Borttagen
|
Jag hatar mitt internet. Och min dator. 8'
18 jan, 2014 18:15 |
|
Corazon
Elev |
18 jan, 2014 18:16 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Corazon: Skrivet av Borttagen: Jag hatar mitt internet. Och min dator. 8' Jag hatar också mitt internet D: Jag hatar min dator D: Den bara laggar och laggar och bara för det kan jag inte se på Doctor Who :C ;;
18 jan, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corazon: Skrivet av Borttagen: Jag hatar mitt internet. Och min dator. 8' Jag hatar också mitt internet D: JAG FÖRSÖKER REGISTRERA MIG PÅ TUMBLR MEN DET FUNKAR INTE 8'(( livet suger just nu .-. 18 jan, 2014 18:17 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Corazon: Skrivet av Borttagen: Jag hatar mitt internet. Och min dator. 8' Jag hatar också mitt internet D: Jag hatar min dator D: Den bara laggar och laggar och bara för det kan jag inte se på Doctor Who :C Med min dator så kan jag inte använda swefilmer :C #lifesucks
18 jan, 2014 18:19 |
|
Borttagen
|
delete.: D: jag har skaffat det gick snabbt för moi
18 jan, 2014 18:19 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corazon: Skrivet av Borttagen: Jag hatar mitt internet. Och min dator. 8' Jag hatar också mitt internet D: JAG FÖRSÖKER REGISTRERA MIG PÅ TUMBLR MEN DET FUNKAR INTE 8'(( livet suger just nu .-. När jag skulle skaffa tumblr så segade mitt internet också. Man måste vara minst 13; och om man egentligen är typ 12 och skriver in 12 så tror dem inte på en när man ändrar till 13 :c Man måste typ vänta till dagen efter :c ;;
18 jan, 2014 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen