Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Vars är hon förresten?" mumlade jag och såg mig omkring.
20 okt, 2013 19:10
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 19:11
|
|
Borttagen
|
"Visst är det? Nu slipper vi henne!" Sa jag muntert.
20 okt, 2013 19:12
|
|
Borttagen
|
Jag gav henne en irriterad blick. Jag visste exakt vem jag ville vara tillsammans med. Det var bara så svårt att säga.
20 okt, 2013 19:13
|
|
Borttagen
|
"Blev du skadad?" frågade jag oroligt efter ett tag.
20 okt, 2013 19:14
|
|
Borttagen
|
"Va?"
Frågade jag förbryllat.
20 okt, 2013 19:14
|
|
Borttagen
|
"Under "striden" korkskalle."
20 okt, 2013 19:15
|
|
Borttagen
|
"Ja, vad trodde du din korkskalle! Den där knäppisen jag har till bror krossade både min axel och säkert tre revben. "
20 okt, 2013 19:16
|
|
Borttagen
|
Jag nuddade den söndertrasade axeln som var en alldeles blodig massa.
20 okt, 2013 19:19
|
|
Borttagen
|
Jag funderade på hur jag skulle kunna förklara vem det var jag ville vara tillsammans med...
20 okt, 2013 20:24
|
Du får inte svara på den här tråden.