Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oj, har ingen aning faktiskt. Men jag säger väl Filip och Fredrik. Varför vet jag inte! XD
____________________________________________ Pigfarts is real! 10 okt, 2012 21:36 |
|
Starbuck
Elev |
10 okt, 2012 21:54 |
|
Disenchanted
Elev |
10 okt, 2012 22:07 |
|
Obliviate_
Elev |
ingen dera, hatar båda två :<
10 okt, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Jag gillar ingen av paren, men de jag ogillar minst är nog Erik och Mackan för de har jag inte sett så mycket av och de verkar inte lika uppfyllda av sig själva som Filip och Fredrik, de två sistnämnda verkar alltför ofta bara ha som enda syfte att visa sin egen förträfflighet och det blir bara töntigt!
10 okt, 2012 22:28 |
|
reckless
Elev |
^ This.
CharmBlood26477 @ Pottermore 11 okt, 2012 00:48 |
|
Hazel Nimbus
Elev |
Filip och Fredrik
"Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 11 okt, 2012 00:51 |
|
Borttagen
|
Erik och mackan
11 okt, 2012 01:23 |
|
MizzNina
Elev |
Erik Och Mackan in my ♥. Filip och Fredrik går mig Sååå hårt på nerverna...
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 11 okt, 2012 05:07 |
|
Borttagen
|
Erik och Mackan hellre
11 okt, 2012 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen