Harry Potter skämt
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Seriously: Dumbledore: "Hey I just met you" Petunia: "...?" Dumbledore: "And this is crazy... Your sister died... So here's her baby" Petunia: "..." Älskar den!!
12 jun, 2012 15:15 |
|
Mysan9
Elev |
Snape är ensam hemma när Voldemort knackar på hans dörr:
- Vem där? (Snape) - Du-Vet-Vem (Voldemort) - Vem? - Du vet vem! - Nej, jag vet inte vem - Mörkrets härskare! - Sauron? - Nej den andre! - Darth Vader? - Nej!!! Den du fruktar mest! Tystnad.... - HERMIONE!!!! haha älsakr den, så kul 12 jun, 2012 16:22 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Seriously: Dumbledore: "Hey I just met you" Petunia: "...?" Dumbledore: "And this is crazy... Your sister died... So here's her baby" Petunia: "..." Älskar den!! Me too! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 12 jun, 2012 16:22 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Inget skämt men en rolig/söt video --> http://www.youtube.com/watch?v=ga-81I90IH0 <--- Älskat :3 ♥ DearDraco
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 jun, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss D Malfoy: .... ! XDInget skämt men en rolig/söt video --> http://www.youtube.com/watch?v=ga-81I90IH0 <--- Älskat :3 ♥ DearDraco 13 jun, 2012 11:10 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: .... ! XD Inget skämt men en rolig/söt video --> http://www.youtube.com/watch?v=ga-81I90IH0 <--- Älskat :3 ♥ DearDraco Hehe x) Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 jun, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
13 jun, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
13 jun, 2012 17:12 |
|
Vipratten
Elev |
Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
13 jun, 2012 18:23 |
|
Ginny =)
Elev |
Skrivet av Mysan9: Snape är ensam hemma när Voldemort knackar på hans dörr: - Vem där? (Snape) - Du-Vet-Vem (Voldemort) - Vem? - Du vet vem! - Nej, jag vet inte vem - Mörkrets härskare! - Sauron? - Nej den andre! - Darth Vader? - Nej!!! Den du fruktar mest! Tystnad.... - HERMIONE?! haha älsakr den, så kul Håller verkligen med!
13 jun, 2012 18:34 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen