Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: haha det lät soft!Men bättre än att inte vara med alls. Bästa dagen ever det här! Ensam hemma hela dagen. Först (lite läxa, sen) massa mugglis, sen lite CoS, sen mer mugglis, sen bygga fina vingfåle i snön, sen mer mugglis, sen resten av CoS, sen mugglis och sen PoA och sen mer mugglis. Världens bästa dag!
21 jan, 2012 18:10 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
bara 45 minuter kvar
taggataggatagga! Sitter som på nålar. ♥♥♥♥♥ 21 jan, 2012 19:11 |
|
Weasley
Elev |
40min kvar nu!
21 jan, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasley: 40min kvar nu! wihooo, måste hinna äta först... 21 jan, 2012 19:22 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jättesnart!
Åååh, kan inte klockan bli åtta snart?! 21 jan, 2012 19:29 |
|
Weasley
Elev |
Håller med! 21 jan, 2012 19:35 |
|
joel9324
Elev |
21 jan, 2012 19:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Vi får gärda ut i 20 minuter till. Jag ska redan nu börja sätta i DVDn och googla fram eftertexterna, även om menyvalen inte behövs. Och så ska jag kanske stjäla lite mandelmassa. Choklad är på väg. *har bara liiiite överskottsenergi* 21 jan, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
MJJÖÖÖÖLKCHOKLAD♥
21 jan, 2012 19:39 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: MJJÖÖÖÖLKCHOKLAD♥ Åååh, det är sååå gott! Hoppas det blir en bra kväll nu. Oj, jag måste fixa en grej. Fåtöljen är liksom belamrad med saker. O.O 21 jan, 2012 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen