@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 jan, 2012 16:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-16 kl. 16:52
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Någon som vill köpa chokladgrodor av mig? Kan jag få köpa luna och hermione visst! Hur mycket betalar du? 16 jan, 2012 16:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ultramannen: Skrivet av Solkatten: Grattis Hittade en som sålde alla sju HP böckerna på tradera för bara 10 kr!!!! OMG. Har visserligen två av dem men jag kan ju bara ge dem till lettlandshjälpen (second hand affär) Tack eller något x'd Den stoppar om 13 dagar *puh* Gaah, har velat ha de i några år nu, haha ♥ ♥ Ojojoj, det var billigt! Frakten är 115 kr. Fast fortfarande billigt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 16:52 |
|
Pixie
Elev |
16 jan, 2012 16:53 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Någon som vill köpa chokladgrodor av mig? Kan jag få köpa luna och hermione visst! Hur mycket betalar du? 25 G?
16 jan, 2012 16:54 |
|
Solkatten
Elev |
Fast hur går det till med tradera? Har aldrig köpt något därifrån förut. Man typ lägger ett bud och vad händer sedan om 13 dagar och två timmar? Hur funkar det?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har skittråkigt och har världens längsta Westlife-spellista framför mig såååå, jah, säg erat förnamn och typ, så shippar jag er med en av killarna i Westlife (hmm.. Ronja Feehily här borta!) och sätter spellistan på "shuffle" så får du din officiella westlife-låt! Kör igång people och roa mig ett tag :3 Bara för det känner jag mig tvungen att göra mig själv: Ronja Feehily Låt: Leaving ♥ 16 jan, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ultramannen: Skrivet av Solkatten: Grattis Hittade en som sålde alla sju HP böckerna på tradera för bara 10 kr!!!! OMG. Har visserligen två av dem men jag kan ju bara ge dem till lettlandshjälpen (second hand affär) Tack eller något x'd Den stoppar om 13 dagar *puh* Gaah, har velat ha de i några år nu, haha ♥ ♥ Ojojoj, det var billigt! Frakten är 115 kr. Fast fortfarande billigt Okej, haha, men de brukr kosta ca. 250 kr. /st. i vanliga bokhandlar, så du spara ca. 1625 kr. 16 jan, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Nu har jag beställt lite nya kläder från Ellos, taggad
16 jan, 2012 16:57 |
|
Luna 1
Elev |
DAGENS ILANDSPROBLEM
Vill snacka med en kompis med videosamtal på skype, men ingen är inloggad. FML.
Tumblr.
16 jan, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen