vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
sitter och beundrar min dator och tänker på att jag måste gå och duscha men kan inte slita blicken från min fina vän
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 4 feb, 2013 20:27 |
|
MissFniss
Elev |
5 feb, 2013 16:20 |
|
Magic_Love
Elev |
Jag upptäcker alla förändringar som har skett på den här sidan under min frånvaro, och försöker räkna ut hur jag levlar och kan gå från statusen "Köper trollstav" till något annat roligt. O.o
/Jennan <3 If we can't live with the things we do wrong, Then we can't live at all. 5 feb, 2013 16:29 |
|
Flismos
Elev |
är sjuk och stör mej på att mitt munsår kliar så in i bomben
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 6 feb, 2013 18:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ska snart iväg till bussen för att träna </3
7 feb, 2013 15:44 |
|
The Daily Prophet
Elev |
7 feb, 2013 15:44 |
|
Borttagen
|
Kollar på glee ^-^
7 feb, 2013 17:02 |
|
Lurad
Elev |
Tråkar framför datorn och funderar på att gå upp och lägga mig.. :C
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 7 feb, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
Äter Pringels.
8 feb, 2013 16:37 |
|
melle-hjrta
Elev |
Tittar på Easy A som går på 3:an
10 feb, 2013 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen