@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hittade en som sålde alla sju HP böckerna på tradera för bara 10 kr!!!! OMG. Har visserligen två av dem men jag kan ju bara ge dem till lettlandshjälpen (second hand affär)
Edit; Ok, frakten kostade 115 kr såg jag nu men so what? ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 16:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-16 kl. 16:44
|
|
Borttagen
|
Neeeeeej, fy så jobbigt! Hatar att tappa bort saker (vilket jag gör hela tiden), för mig är det oftast nycklarna och mobilen. Plånboken är ju också jättejobbigt att slarva bort... 16 jan, 2012 16:44 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av Solkatten: Grattis Hittade en som sålde alla sju HP böckerna på tradera för bara 10 kr!!!! OMG. Har visserligen två av dem men jag kan ju bara ge dem till lettlandshjälpen (second hand affär) There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
16 jan, 2012 16:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ultramannen: Skrivet av Solkatten: Grattis Hittade en som sålde alla sju HP böckerna på tradera för bara 10 kr!!!! OMG. Har visserligen två av dem men jag kan ju bara ge dem till lettlandshjälpen (second hand affär) Tack eller något x'd Den stoppar om 13 dagar *puh* Gaah, har velat ha de i några år nu, haha ♥ ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ultramannen: Skrivet av Solkatten: Grattis Hittade en som sålde alla sju HP böckerna på tradera för bara 10 kr!!!! OMG. Har visserligen två av dem men jag kan ju bara ge dem till lettlandshjälpen (second hand affär) Tack eller något x'd Den stoppar om 13 dagar *puh* Gaah, har velat ha de i några år nu, haha ♥ ♥ Ojojoj, det var billigt! 16 jan, 2012 16:47 |
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Jag har skittråkigt och har världens längsta Westlife-spellista framför mig såååå, jah, säg erat förnamn och typ, så shippar jag er med en av killarna i Westlife (hmm.. Ronja Feehily här borta!) och sätter spellistan på "shuffle" så får du din officiella westlife-låt!
Kör igång people och roa mig ett tag :3 16 jan, 2012 16:49 |
|
Pixie
Elev |
16 jan, 2012 16:50 |
|
MizzNina
Elev |
Min mamma tyckte att chips inte lät så gott till kvällen.
Jag tycker inte att pannkakor låter så gott. Men jag får mina chips hon får sina pannkakor alla lyckliga och glada. =) "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 jan, 2012 16:50 |
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen