Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Fan att min mobil ska vara sönder. Nu kan jag inte kontakta mamma och på grund av det kommer vi inte kunna köpa solförmörkelseglasögon i tid. Jag kommer missa det hela på grund av det. WHYYYYYYYY? Vart kan man ens köpa det? D: Har inte heller några! Det vet jag inte heller!!!!!!!!! >_< Fast min mamma lyckades köpa två par!
18 mar, 2015 13:49 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Fan att min mobil ska vara sönder. Nu kan jag inte kontakta mamma och på grund av det kommer vi inte kunna köpa solförmörkelseglasögon i tid. Jag kommer missa det hela på grund av det. WHYYYYYYYY? Vart kan man ens köpa det? D: Har inte heller några! Det vet jag inte heller!!!!!!!!! >_< Fast min mamma lyckades köpa två par! När du skrev den där smileyn blev jag först helt förbannad (VILKEN TUR DEN DÄR LILLA RÅTTAN RÄTAN HAR DÅ). xD Men okej? Så om jag går till Coop kan jag köpa det???? :'ooo DET MÅSTE GÖRAS IDAG!!!
18 mar, 2015 13:53 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Fan att min mobil ska vara sönder. Nu kan jag inte kontakta mamma och på grund av det kommer vi inte kunna köpa solförmörkelseglasögon i tid. Jag kommer missa det hela på grund av det. WHYYYYYYYY? Vart kan man ens köpa det? D: Har inte heller några! Det vet jag inte heller!!!!!!!!! >_< Fast min mamma lyckades köpa två par! När du skrev den där smileyn blev jag först helt förbannad (VILKEN TUR DEN DÄR LILLA RÅTTAN RÄTAN HAR DÅ). xD Men okej? Så om jag går till Coop kan jag köpa det???? :'ooo DET MÅSTE GÖRAS IDAG!!! Du kan ju i alla fall kolla efter det! Hoppas verkligen att du hittar det!!
18 mar, 2015 13:54 |
|
Frivolt
Elev |
Har slutat följa en hel del vänner på fb. De som mår sådär skitbra, som hela tiden skriver hur underbart de har det med sin partner, hur bra det går i skolan/på jobbet, hur livet leker och hur mycket de sitter ute när solen lyser...
Jag vill inte läsa sånt, jag mår bara ännu sämre då...Det påminner mig så mycket om allt jag inte har, om allt jag inte klarar av och om allt som jag är mest rädd för. 18 mar, 2015 14:41 |
|
Corazon
Elev |
Jag känner mig tom. Som om jag sitter på en pendel där den ena sidan representerar lycka och allt vad det innebär och den andra sorg, hat och liknande. Där emellan svävar jag hela tiden, ena sekunden lycklig som bara vad för att nästa vilja lägga mig i ett hörn. Mestadels, som nu känner jag mig bara tom. Jag är både lycklig, ledsen, arg, irriterad, glad, känslokall och känslosam på samma gång.
18 mar, 2015 15:33 |
|
Borttagen
|
Fellrendión: Borde man inte kunna använda vanliga solglasögon?
18 mar, 2015 17:33 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fellrendión: Borde man inte kunna använda vanliga solglasögon? Nä, jag läste att man kan få någon slags strålning i sig. Det är svårt att förklara men det låter som att det är viktigt att ha speciella.
18 mar, 2015 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag fick vara överlycklig i några timmar och sedan krossades allt med känslan att vara värdelös.
18 mar, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Fellrendión: Borde man inte kunna använda vanliga solglasögon? Nä, jag läste att man kan få någon slags strålning i sig. Det är svårt att förklara men det låter som att det är viktigt att ha speciella. Gjorde ett fint inlägg men nätet käkade upp det >.< Anyway. Solen utsöndrar strålning hela tiden. Det ändras inte för att det blir förmörkelse. Det som händer är att eftersom solen är täckt av månen så kan man titta direkt på solen en längre tid, vilket (i enkla slängar) kan orsaka att man blir blind. Det är därför man ska ha skydd när man tittar på solförmörkelser. Hursomhelst så säger min väderapp på telefonen att det ska regna imorgon så har jag otur så får jag inte se den alls ändå 18 mar, 2015 18:29 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Fellrendión: Borde man inte kunna använda vanliga solglasögon? Nä, jag läste att man kan få någon slags strålning i sig. Det är svårt att förklara men det låter som att det är viktigt att ha speciella. Gjorde ett fint inlägg men nätet käkade upp det >.< Anyway. Solen utsöndrar strålning hela tiden. Det ändras inte för att det blir förmörkelse. Det som händer är att eftersom solen är täckt av månen så kan man titta direkt på solen en längre tid, vilket (i enkla slängar) kan orsaka att man blir blind. Det är därför man ska ha skydd när man tittar på solförmörkelser. Hursomhelst så säger min väderapp på telefonen att det ska regna imorgon så har jag otur så får jag inte se den alls ändå Ja, jag vet. Jag förstår inte allt till 100% men jag vet i alla fall att solförmörkelseglasögon är jätteviktiga. Det är på fredag? Inte imorgon. (20:e mars)
18 mar, 2015 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen