Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16274 16275 16276 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
DarkBells
Elev

Avatar


Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av DarkBells:
filmtips någon? helst like kärlek och fantasy typ...

känns som om jag har sett alla filmer i världen så..


The Mortal Instrument City of Bones kanske? Jag tycker i alla fall den är bra.
älskar den bokserien ♥ har sett filemn men blev dock lite besviken...

något annat?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

18 apr, 2014 19:27

Andy Six
Elev

Avatar


Okej idag är min absolut bästa bästis födelsedag!!!
MissFniss Idag blir du en fjortis!! ;D Du är världens bästa bästis och syster ♥ ♥Du förtjänar bara det bästa!!!


hahaha glömmde sjunga men ändåååå cx ;p

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fv4bcpt.jpg [img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]

18 apr, 2014 19:41

Borttagen

Avatar


idag svimmade jag för första gången i min bästa väns badrum.

18 apr, 2014 19:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
idag svimmade jag för första gången i min bästa väns badrum.


Det låter läskigt. Själv har jag aldrig svimmat (men nästan, några gånger) så...

Vad har hänt? :s

*kram*

18 apr, 2014 19:45

Solkatten
Elev

Avatar


"Inför Eurovision" går inte ikväll va?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 apr, 2014 19:46

Ginny00
Elev

Avatar


Lyssnar på fin Spotify-musik. Mysigt ♥

18 apr, 2014 19:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
idag svimmade jag för första gången i min bästa väns badrum.


Det låter läskigt. Själv har jag aldrig svimmat (men nästan, några gånger) så...

Vad har hänt? :s

*kram*

*kram*

Var duktig och brände fingret på hennes locktång. Mitt blodsocker var också lågt för att jag inte ätit på länge.
Men var bara borta i några sekunder. Hon blev mer rädd än jag.

18 apr, 2014 19:49

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
idag svimmade jag för första gången i min bästa väns badrum.

Jag har inte svimmat på riktigt men jag har varit på väg att svimma flera gånger. Eller jag tror jag har svimmat någon gång. Det är inte kul.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 apr, 2014 19:49

Detta inlägg ändrades senast 2014-04-18 kl. 19:50
Antal ändringar: 1

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har 7 kaniner nu. Duktigt.

18 apr, 2014 19:49

Siriusis
Elev

Avatar


Lama

Hai

18 apr, 2014 19:49

1 2 3 ... 16274 16275 16276 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.