@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Queen Boo: FÖR ATT JAG HAR VUNNIT ETT PÅSKÄGG JA, JAG HAR VUNNIT ETT PÅSKÄGG FÖR JAG HAR VUNNIT ETT PÅHÅSKÄÄÄGG Ja jag har vunnit ett påskägg! JAG HAR... JAG HAR...JAG HAR PAXAT ATT FÅ HALVA DITT PÅSKÄGG NÄNÄNÄNÄ 18 apr, 2014 18:09 |
|
Siriusis
Elev |
Huvudvärkhuvudvärkhuvudvärk.
Vaknade idag och var sjukt trött. Gick ner. Lade mig ner i soffan. Stannade där i typ.. en timme. Gick upp. Startade datorn. Öppnade ett dokument. Stängde dokumentet. Startade SPN. Tittade på två avsnitt. .. "inte gjort ett skit idag." Hai 18 apr, 2014 18:27 |
|
Anne Potter
Elev |
Vad heter det här:
....................(_) ..................(___) ..................(___) ..................(___) ..................(___) ./\_____/\__/----\__/\_____/\ .\_____\_°_¤ ---- ¤_°_/____/ ................\ __°__ / .................|\_°_/| .................[|\_/|] .................[|[G]|] .................[|;O;|] .................[;;D;;] ................;[|;R]|]\ ...............;;[|;I]|]-\ ..............;;;[|[C]|]--\ .............;;;;[|[ ]|]---\ ............;;;;;[|[G]|]|---| ............;;;;;[|[R]|]|---| .............;;;;[|[Y]|/---/ ..............;;;[|[F]/---/ ...............;;[|[F/---/ ................;[|[/---/ .................[|/---/ .................[/---/] ................./---/|] ................/---/]|]; .............../---/#]|];; ..............|---|[#]|];;; ..............|---|[#]|];;; ...............\--|[#]|];; ................\-|[#]|]; .................\|[#]|] ..................\\#// ![]()
18 apr, 2014 18:32 |
|
Ginny00
Elev |
Har umgåtts med min bästis hela dagen. Det var himla skönt faktiskt. Önskar jag bodde i Stockholm ;___;
18 apr, 2014 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amaanda: Någon som vill rolla med mig? Enda kravet är att man skriver mer än fyra/fem meningar per inlägg. Blir så less på korta roll x) Jag har en tendens att glömma roll men så länge du taggar mig i varje inlägg ska det nog vara okej... om du vill rolla med MIG alltså! 18 apr, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Älskar att Christopher Eccleston tog över anslagstavlan
18 apr, 2014 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Älskar att Christopher Eccleston tog över anslagstavlan Haha jag trodde jättelänge att det var zlatan.. 18 apr, 2014 18:52 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Vad heter det här: ....................(_) ..................(___) ..................(___) ..................(___) ..................(___) ./\_____/\__/----\__/\_____/\ .\_____\_°_¤ ---- ¤_°_/____/ ................\ __°__ / .................|\_°_/| .................[|\_/|] .................[|[G]|] .................[|;O;|] .................[;;D;;] ................;[|;R]|]\ ...............;;[|;I]|]-\ ..............;;;[|[C]|]--\ .............;;;;[|[ ]|]---\ ............;;;;;[|[G]|]|---| ............;;;;;[|[R]|]|---| .............;;;;[|[Y]|/---/ ..............;;;[|[F]/---/ ...............;;[|[F/---/ ................;[|[/---/ .................[|/---/ .................[/---/] ................./---/|] ................/---/]|]; .............../---/#]|];; ..............|---|[#]|];;; ..............|---|[#]|];;; ...............\--|[#]|];; ................\-|[#]|]; .................\|[#]|] ..................\\#// Gryffindors svärd. 18 apr, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
#familytime på twitter är ca. det bästa som finns
(det handlar om Fooofamily. inte riktig family. ifall någon ville veta) 18 apr, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Nu har jag äntligen tid att jaga några kaniner igen!
18 apr, 2014 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen