@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noaidi
Elev |
Tittade på en match i över fyra timmar, endast för att se laget jag hejar på förlora. Älskar hockey, verkligen
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 18 apr, 2014 07:00 |
|
kitto
Elev |
Jag har hundra tummar ^^ Och ja, det kan tolkas på två sätt.
18 apr, 2014 09:18 |
|
Hermione. Granger
Elev |
18 apr, 2014 10:38 |
|
Anne Potter
Elev |
Någon här som gillar Game of Thrones? Inte för att jag gillar det, bara undrar C: (Menar inget illa)
![]()
18 apr, 2014 10:41 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Någon här som gillar Game of Thrones? Inte för att jag gillar det, bara undrar C: (Menar inget illa) Ja! Jag gillar Game of Thrones! ![]()
18 apr, 2014 10:46 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Anne Potter: Någon här som gillar Game of Thrones? Inte för att jag gillar det, bara undrar C: (Menar inget illa) Ja! Jag gillar Game of Thrones! Vad bra! ![]()
18 apr, 2014 11:01 |
|
Borttagen
|
Hihihi, imorgon är det ju påsk PÅ RIKTIGT!
Har köpt lite påsk-smink i Amsterdam, och en stor grön kjol på myrorna 18 apr, 2014 11:07 |
|
Syrup
Elev |
18 apr, 2014 11:18 |
|
DarkBells
Elev |
filmtips någon? helst like kärlek och fantasy typ...
känns som om jag har sett alla filmer i världen så..
18 apr, 2014 11:18 |
|
Solkatten
Elev |
Släktkalas imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 apr, 2014 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen