@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Av kolhydrater blir man fet, ful och fattig" (- mormor)
Mhm, så det är därför du trycker i oss en massa snabba kolhydrater? Va? Va? Vavavava? 17 apr, 2014 21:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra att jag inte är ensam xDSkrivet av Cara Riddle: Gör samma sak haha Det är illa när man letar efter kaniner på andra sidor än mugglis -.- ![]()
17 apr, 2014 21:59 |
|
Borttagen
|
Hemma nu, men trött som fan.
Inatt ska jag i alla fall sova, faktiskt! Har sällskap så det är bara dumt att inte sova då. ^^ 17 apr, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Var samma sak med trollen förra året cxSkrivet av Borttagen: Bra att jag inte är ensam xD Skrivet av Cara Riddle: Gör samma sak haha Det är illa när man letar efter kaniner på andra sidor än mugglis -.- 17 apr, 2014 22:01 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 apr, 2014 22:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Trollen blir aldrig något problem för mig, för jag gillar dem inte xDSkrivet av Cara Riddle: Var samma sak med trollen förra året cx Skrivet av Borttagen: Bra att jag inte är ensam xD Skrivet av Cara Riddle: Gör samma sak haha Det är illa när man letar efter kaniner på andra sidor än mugglis -.- ![]()
17 apr, 2014 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Jag tycker att trollen är sötare, jag xDSkrivet av Borttagen: Trollen blir aldrig något problem för mig, för jag gillar dem inte xD Skrivet av Cara Riddle: Var samma sak med trollen förra året cx Skrivet av Borttagen: Bra att jag inte är ensam xD Skrivet av Cara Riddle: Gör samma sak haha Det är illa när man letar efter kaniner på andra sidor än mugglis -.- 17 apr, 2014 22:41 |
|
Qlql
Elev |
Folk verkar ta för givet att man är ledig under storhelger som påsk.
Men många måste jobba för att hålla igång samhället. 17 apr, 2014 22:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej jag tycker bara de är jobbigare xDSkrivet av Cara Riddle: Jag tycker att trollen är sötare, jag xD Skrivet av Borttagen: Trollen blir aldrig något problem för mig, för jag gillar dem inte xD Skrivet av Cara Riddle: Var samma sak med trollen förra året cx Skrivet av Borttagen: Bra att jag inte är ensam xD Skrivet av Cara Riddle: Gör samma sak haha Det är illa när man letar efter kaniner på andra sidor än mugglis -.- ![]()
17 apr, 2014 23:03 |
|
Zendaya
Elev |
글은 나의 오빠 일 수 있습니까? :*
ingen fattar men okej 17 apr, 2014 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen