@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
Kan någon förklara för mig VARFÖR jag är så överbeskyddande över en karaktär?!?!
Hai 17 apr, 2014 14:06 |
|
Borttagen
|
Jag har så himla mycket i NO:n just nu. Hatar kemi och NP med hela mitt hjärta.
17 apr, 2014 14:14 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 apr, 2014 14:15 |
|
Borttagen
|
Trodde aldrig att jag skulle få mamma att ens fundera över att låta mig gå. Nu har hon erkänt att jag är bra på att argumentera och hon ska tänka på det.
♥♥♥♥ 17 apr, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
Känner mig helt forever alone ._. Alla mina kompisar gör något tsm och ingen frågar mig om jag vill följa meeeed... asdfghjkl!!!!! xD
17 apr, 2014 14:33 |
|
Siriusis
Elev |
sitter här och bokstavligt talat morrar åt en demon i Supernatural.
Hai 17 apr, 2014 14:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu har jag också påsklov
17 apr, 2014 14:53 |
|
Siriusis
Elev |
Hittade bilder på mig från 2011......... ......... ............ ............
Hai 17 apr, 2014 15:09 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: ÅMAJGADD, FABULOUS. Men nu får jag lite beslutsångest häer. Kanske den andra bilden? I KNÅW! Men... Jag vill ha bådaaa :c that's all I got to say 17 apr, 2014 15:11 |
|
Borttagen
|
Mina fötter är is och mina tofflor är 20 mil bort ... skojar inte
17 apr, 2014 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen