@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Afturelding: Ska på bröllop i sommar med både klädkod och färgtema, och jag hittar verkligen ingen klänning som känns rätt, eller bra tyg. Jag har kollat Nelly, Bubbleroom, Zalando, HM och Lindex men det finns ingen bra knälång och lila klänning. Ska kolla Asos nu, men börjar tappa hoppet. Är det någon som har tips på specifika klänningar eller andra hemsidor? http://www.msdressy.com/product/empire-spaghetti-straps-chiffon-short-mini-ruched-cocktail-dresses-723.html http://www.msdressy.com/product/a-line-sweetheart-chiffon-asymmetrical-bow-cocktail-dresses-450.html http://www.dresslink.com/wholesale-dropship-cheap-ol-slim-knitted-sweater-longsleeve-basic-winter-onepiece-dress-p-10452.html http://www.lightinthebox.com/sv/nela---brudtarna-av-chiffon_p171648.html http://www.lightinthebox.com/sv/lexa---cocktail-av-chiffon-och-spets_p405983.html http://www.amazon.co.uk/Ladies-Belted-Pleated-Sleeveless-Skater/dp/B00D1W59FK/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1397730641&sr=8-3&keywords=purple+dress http://www.amazon.co.uk/Pretty-Spring-Dresses-Juniors-HE03539PP06/dp/B00D8W8NAQ/ref=sr_1_25?ie=UTF8&qid=1397730689&sr=8-25&keywords=purple+dress "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2014 12:32 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Afturelding: EmahS Ja just det, har kollat där också, glömde bort det Jag kollade lite snabbt på en sida som heter Whoops med, men hittade inget lila där. De brukar annars ha fina klänningar. Esprit kanske?
17 apr, 2014 12:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Idag är jag tio gånger mer effektiv än vad jag var igår vid den här tiden.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 apr, 2014 12:36 |
|
Afturelding
Elev |
Solkatten
De från Lightinthebow och den sista från Amazon är ungefär vad jag letar efter EmahS Ja de kanske har. De finns i stan så jag kan gå dit i helgen Jag kan ju faktiskt sy också, så jag ska hålla ögonen öppna efter ett fint tyg också ![]() ![]()
17 apr, 2014 12:40 |
|
Borttagen
|
Tog precis två kaniner på den här sidan
17 apr, 2014 12:47 |
|
Archarec
Elev |
17 apr, 2014 13:12 |
|
Borttagen
|
"Jag älska dom hela mitt rum är fult men the fooo och Nellie"
alltså dör "mitt rum är 'fult'" omg haha 17 apr, 2014 13:31 |
|
Borttagen
|
Skulle kolla när jag börjar jobba ikväll. Var osäker på om det var 18.00 eller 18.45. Hittade schemat och det visar sig att jag inte jobbar alls ikväll!! Wonderful!
17 apr, 2014 13:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av kotte7: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Queen Boo: MEEEEP Normal jag är. Tycker jag. Inte andra. Vill någon konversera om nåt onödigt? Halloj. Jag kan :3 Yay! Nån bra onödig idé? Vi kan prata om kotte7s hjärna. Eller min bra sångröst. De är lika obefintliga båda två... Av någon anledning lät det där gulligt XD Ja, vad kan man prata om? Haha, okej? Man kan prata om att ICA ringde till mig... Ringde ICA?? Menar du affären eller menar du "ME"? Oturligt nog var det affären... MEEEE SAKNAR DEEEJJ jag är jättecoolig älska mig plz 17 apr, 2014 13:42 |
|
Solkatten
Elev |
Åh jag ligger tia på Snape listan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2014 13:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen