@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag spydde i skolan idag. Trevligt. Efter halva idrottslektionen typ. Jag blev yr så jag gick och drack lite. Vilade också. Det lustiga var ändå lite när jag sade till min idrottslärare att jag mådde dåligt, då frågade hon om jag hade ätit ordentligt (svar; ja) och om jag var magsjuk. Först sade jag nej och precis då spydde jag. Lol. Usch. Jag hatar att göra det i skolan. Så pinsamt. Det är typ andra gången. Första var kanske i ettan, tvåan någonting? På en annan skola.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 16:04 |
|
Ultramannen
Elev |
Haha, var tvungen att ge dig en tumme för det
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
16 jan, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
16 jan, 2012 16:06 |
|
LoonyMe
Elev |
16 jan, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Jag bytte profilbild men det känns jättekonstigt, får nog byta tillbaks....:s You look stunning 16 jan, 2012 16:15 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Jag bytte profilbild men det känns jättekonstigt, får nog byta tillbaks....:s Inget fel på den ju, du ser jättefin ut 16 jan, 2012 16:16 |
|
Solkatten
Elev |
Önskar att jag hade Hungerspelen, Fatta Eld, Revolt och alla HP böckerna hemma
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 16:17 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av LoonyMe: Jag bytte profilbild men det känns jättekonstigt, får nog byta tillbaks....:s Inget fel på den ju, du ser jättefin ut Aaaw, tack
16 jan, 2012 16:19 |
|
Pixie
Elev |
16 jan, 2012 16:20 |
|
Lills
Elev |
16 jan, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








































Mugglarportalen