@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alma123!!
Elev |
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 20 okt, 2013 08:43 |
|
cikki
Elev |
Oki, vill du köpa 37,9 liter eller 23,6 liter? ^^
20 okt, 2013 11:46 |
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av cikki: Oki, vill du köpa 37,9 liter eller 23,6 liter? ^^ 37,9 gärna "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 20 okt, 2013 11:49 |
|
cikki
Elev |
Vad kan du tänka dig att betala? ^^
20 okt, 2013 11:50 |
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av cikki: Vad kan du tänka dig att betala? ^^ så mycket som du säger, om det inte är siktdyrt "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 20 okt, 2013 11:51 |
|
cikki
Elev |
99 G? Är det för mycket?
20 okt, 2013 11:52 |
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av cikki: 99 G? Är det för mycket? nix . ressar du? "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 20 okt, 2013 11:55 |
|
Borttagen
|
Köper alla möjliga chokladgrodekort! Hör av er till mig om ni vill bli av med era kort
20 okt, 2013 13:29 |
|
cikki
Elev |
jag lägger ut när båda är inne.
20 okt, 2013 15:09 |
|
J-star Black
Elev |
Till er som vill köpa kort, har jag några kort att sälja, länk till mina annonser finns på min profil
![]() ![]()
20 okt, 2013 18:29 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen