@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Köpte Miss Manga när jag var i Holland ♥
Har bara 80 sek xD Heh. Den funkar jättebra, bästa mascaran ever ♥ Får verkligen ögonen att se större ut. 17 apr, 2014 10:57 |
|
Solkatten
Elev |
Ska lätt skaffa scene hair någon gång. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 apr, 2014 11:06 |
|
Hermione. Granger
Elev |
17 apr, 2014 11:08 |
|
Siriusis
Elev |
lyssnar på "carry on my wayward son" och skakar. Fyy. Får alltid samma reaktion av den låten. Och när jag hörde den som intro på ett SPN avsnitt så blev allt mycket värre. Aldrig blivit den samma sedan dess. #PrayforSandra #Prayforthispooridiot #orshouldisaypoorcarrot #andyeshashtagsisathingagain
Hai 17 apr, 2014 11:17 |
|
MissFniss
Elev |
17 apr, 2014 11:32 |
|
Afturelding
Elev |
Ska på bröllop i sommar med både klädkod och färgtema, och jag hittar verkligen ingen klänning som känns rätt, eller bra tyg.
Jag har kollat Nelly, Bubbleroom, Zalando, HM och Lindex men det finns ingen bra knälång och lila klänning. Ska kolla Asos nu, men börjar tappa hoppet. Är det någon som har tips på specifika klänningar eller andra hemsidor? ![]() ![]()
17 apr, 2014 12:17 |
|
Alice Weasley
Elev |
17 apr, 2014 12:18 |
|
Isse99
Elev |
Är snuvig. Inte bara lite normalt snuvig utan typ dunderförkyld. Det bara rinner samtidigt som det är typ stopp i näsan och jag nyser som bara den. Har skrämt mina katter ett antal gånger bara idag.
skriver ord som mord i handen 17 apr, 2014 12:25
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-17 kl. 12:26
|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Afturelding: Ska på bröllop i sommar med både klädkod och färgtema, och jag hittar verkligen ingen klänning som känns rätt, eller bra tyg. Jag har kollat Nelly, Bubbleroom, Zalando, HM och Lindex men det finns ingen bra knälång och lila klänning. Ska kolla Asos nu, men börjar tappa hoppet. Är det någon som har tips på specifika klänningar eller andra hemsidor? http://www.ellos.se/dam/overdelar/klanningar-tunikor/lila kanske?
17 apr, 2014 12:25 |
|
Afturelding
Elev |
EmahS Ja just det, har kollat där också, glömde bort det
![]() ![]()
17 apr, 2014 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen