Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16257 16258 16259 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hermione. Granger
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4151510%2F6-3%2Fjuliapiruett_530a345f2a6b2209702d7b88.gif
Hur? :o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6yuufrjXB1r48blro1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fuploads.disquscdn.com%2Fimages%2F1ce68a710eba1a092b1e7a343d5895f558494a1cf1ad7a1c9bb609d1d835ae71.gif

17 apr, 2014 09:43

Frivolt
Elev

Avatar


250 kaniner

17 apr, 2014 10:04

MizzNina
Elev

Avatar


Frivolt Gillar du Galenskaparna & After Shave?

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 apr, 2014 10:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Frivolt Gillar du Galenskaparna & After Shave?


Haha jora det gör jag!

17 apr, 2014 10:21

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av MizzNina:
Frivolt Gillar du Galenskaparna & After Shave?


Haha jora det gör jag!


Din signatur avslöjade dig lite. ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 apr, 2014 10:23

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av MizzNina:
Frivolt Gillar du Galenskaparna & After Shave?


Haha jora det gör jag!


Din signatur avslöjade dig lite. ^_^


Gjorde den? O_o Hur då? xD Det har jag inte ens tänkt på xD

17 apr, 2014 10:25

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av MizzNina:
Frivolt Gillar du Galenskaparna & After Shave?


Haha jora det gör jag!


Din signatur avslöjade dig lite. ^_^


Gjorde den? O_o Hur då? xD Det har jag inte ens tänkt på xD


5:20


"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

17 apr, 2014 10:27

kotte7
Elev

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:


Skrivet av Queen Boo:
MEEEEP

Normal jag är. Tycker jag. Inte andra. Vill någon konversera om nåt onödigt?


Halloj. Jag kan :3

Yay! Nån bra onödig idé? Vi kan prata om kotte7s hjärna. Eller min bra sångröst. De är lika obefintliga båda två...


Av någon anledning lät det där gulligt XD

Ja, vad kan man prata om?

Haha, okej?

Man kan prata om att ICA ringde till mig...

Ringde ICA?? Menar du affären eller menar du "ME"?

17 apr, 2014 10:30

Borttagen

Avatar

+1


Jag ser ut som en reseledare. Eller väldigt snäll. Eller så är min karma bra idag.

Var ute på promenad. Blev törstig. På ica visade det sig att jag hade glömt plånboken hemma men hittade en tia i fickan. mineralvattnet kostade 11 kr. Kassören sa att han hade en krona! Snällt!

gick vidare. Gick igenom tågstationen. Där frågar en mig hur man köper biljetter. Han pratar engelska och förstår inte maskinen. Jag försöker hjälpa honom men hans kort medges ej. Mer kunde jag tyvärr inte göra än att rekommendera att gå till en bankomat för att kolla saldot.

går vidare. En kille framför mig tappar en hundralapp på marken utan att märka det. Jag ger tillbaka den och han blir jätteglad. Jag går hem.

Det här med att folk frågar mig om tåggrejer är intressant. måste vara för att jag ser snäll ut. Synd att jag nästan aldrig kan hjälpa dem eftersom jag aldrig åker tåg utan bara använder stationen som genomfart..

17 apr, 2014 10:31

Borttagen

Avatar


Funderar på att sova lite... men jag vet inte...

17 apr, 2014 10:46

1 2 3 ... 16257 16258 16259 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.