@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 apr, 2014 21:45 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen:
Salem Äsch, det är lugnt Det är faktiskt bättre i år, då jag kan göra annat utan att tänka på kaniner, haha. Hahah det är ju alltid bra
16 apr, 2014 21:50 |
|
The Noble Lion
Elev |
16 apr, 2014 21:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
1. Har inte loggat in på universitets studentportal på närmare ett år. Skrämmande nog sitter inloggningsuppgifterna i fingrarna och jag kom in.
2. Insåg att det som en gång varit komplicerat (boka in sig på tentor om man inte läser berörd kurs i nuläget) har förenklats. Och insåg att eftersom jag inte seglar i maj, så kan jag ju skriva en tenta. 3. Drygt 22 dagar på mig att repetera ca 500 kanji som jag egentligen inte skrivit eller studerat på ett år, egentligen är det väl sista 200 + kombinationer som är det komplicerade. Vissa sitter ju tack vare att jag ändå hållit igång. men woooaah.. tror ni jag kan lyckas med tanke på heltidsjobbet som är i nuläget? Tänkte att jag enklast fixa kanji-tentan, och så kan jag i lugn och ro sedan fokusera på skriftkursen och lyssnar-delen till i augusti-14/maj-15. Känner jag att det är ett hopplöst fall så finns det tid att avboka, men i nuläget är jag pepp och vill göra det här ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 apr, 2014 21:54 |
|
Chaemy
Elev |
Alltså ibland får jag känslan av att jag har något i min mun. Något ganska hårt som ligger under tungan på ett mycket bekvämt sätt. Jag vet inte ens varför det blir så, men det är ganska najs o.o
16 apr, 2014 21:58 |
|
Queen Boo
Elev |
jag är jättecoolig älska mig plz 16 apr, 2014 21:59 |
|
LolFeelings
Elev |
Hittills har påsklovet bestått utav onödigt mycket sol och en brist på något att göra så jag väljer nu att spendera min tid här.
*ondskefullt skratt*
16 apr, 2014 22:05 |
|
Chaemy
Elev |
16 apr, 2014 22:07 |
|
Borttagen
|
alltså ahahahaha 16 apr, 2014 22:10 |
|
yerAwizardThea
Elev |
16 apr, 2014 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen