Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16251 16252 16253 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Skrivet av Queen Boo:
MEEEEP

Normal jag är. Tycker jag. Inte andra. Vill någon konversera om nåt onödigt?


Halloj. Jag kan :3

Yay! Nån bra onödig idé? Vi kan prata om kotte7s hjärna. Eller min bra sångröst. De är lika obefintliga båda två...

jag är jättecoolig älska mig plz

16 apr, 2014 21:29

Siriusis
Elev

Avatar


Ska jag titta på de sista avsnitten av supernatural säsong 2 eller ska jag titta klart på detta avsnittet och stänga av datorn?
hmmmm

Hai

16 apr, 2014 21:32

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:


Skrivet av Queen Boo:
MEEEEP

Normal jag är. Tycker jag. Inte andra. Vill någon konversera om nåt onödigt?


Halloj. Jag kan :3

Yay! Nån bra onödig idé? Vi kan prata om kotte7s hjärna. Eller min bra sångröst. De är lika obefintliga båda två...


Av någon anledning lät det där gulligt XD

Ja, vad kan man prata om?

16 apr, 2014 21:32

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
det borde finnas täcken med hål i för armarna så att man sitta på golvet med täcket om sig och fortfarande kan hålla på med mobilen. Sådeså ;^;

Det finns det. Eller ja filtar inte täcken. Kommer dock inte ihåg vad de kallas för.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 apr, 2014 21:35

The Noble Lion
Elev

Avatar

+1


Hahaha aaaw Solkatten, grattis till dig med! I efterskott dårå, men ändå! ♥3333

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

16 apr, 2014 21:35

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
det borde finnas täcken med hål i för armarna så att man sitta på golvet med täcket om sig och fortfarande kan hålla på med mobilen. Sådeså ;^;

det finns ju filtar med ärmar!

16 apr, 2014 21:35

mine
Elev

Avatar


Jag och min 3-åriga kusin.
Min kusin: "Liiiinn, vet du va?"
Jag:"nä, vad?"
"Jag ska utomlands i sommar!"
*jag tittar frågande på min andra kusin som bara rycker på axlatna*
Jag: "vart ska du då?"
"Jag ska till ett annat land!"
"Jaså, vart är det?"
"Ett annaaat Laaand!"
"Jaahaa, men vad heter landet då?"
"Jag ska till Stockholm, det ligger i ett annat land"
"...jamen, vaad kul ska du hälsa på moster då?"
"Jaaa, hon bor ju inte i samma land som oss!"


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

16 apr, 2014 21:41

Detta inlägg ändrades senast 2014-04-16 kl. 21:43
Antal ändringar: 1

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Ger nu officiellt upp att försöka komma på plats 10 i kaninjakten.... Man måste ju fan sitta dag ut o dag in och klicka efter kaniner hela tiden... Nejtack har ett lov att spendera ♥


Det är rätta takter!
Låt det aldrig bli ditt beroende, typ.
Hoppas du får ett trevligt lov iaf ^_^

Tack! Och jag beklagar att det blivit ditt beroende... ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

16 apr, 2014 21:41

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:


Skrivet av Queen Boo:
MEEEEP

Normal jag är. Tycker jag. Inte andra. Vill någon konversera om nåt onödigt?


Halloj. Jag kan :3

Yay! Nån bra onödig idé? Vi kan prata om kotte7s hjärna. Eller min bra sångröst. De är lika obefintliga båda två...


Av någon anledning lät det där gulligt XD

Ja, vad kan man prata om?

Haha, okej?

Man kan prata om att ICA ringde till mig...

jag är jättecoolig älska mig plz

16 apr, 2014 21:41

Borttagen

Avatar


Queen Boo, varför då?

16 apr, 2014 21:42

1 2 3 ... 16251 16252 16253 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.