@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åhh, hatar att ha löss...
16 apr, 2014 21:14 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Fenixx: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Fenixx: Var lite irriterad av sjukt tråkig andrastämma i de nya orkesternoterna...Meen sen kom jag på att på konserten kommer Alexander Rybak säkert spela melodin osv och alltså längtar så sjukt mycket♥ http://festival.rumforum.se/strakfestivalen/ ♥♥ Gud vad roligt! Ja! OCH FÖRESTEN BLEV JAG NYSS MASTER OF DEATH OMG (ber om ursäkt för missbrukande av caps) Det gör jag! Hade vart askul att spela på festivalen, jag kanske kan komma och titta! :3 Grattis till din nya titel! Din video med soundtracksmedley var väldigt fin, du spelar jättebra!
16 apr, 2014 21:14 |
|
Borttagen
|
16 apr, 2014 21:21 |
|
Hedwig96
Elev |
16 apr, 2014 21:22
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-16 kl. 21:26
|
|
Salem
Lärare |
Ger nu officiellt upp att försöka komma på plats 10 i kaninjakten.... Man måste ju fan sitta dag ut o dag in och klicka efter kaniner hela tiden... Nejtack har ett lov att spendera ♥
16 apr, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Ger nu officiellt upp att försöka komma på plats 10 i kaninjakten.... Man måste ju fan sitta dag ut o dag in och klicka efter kaniner hela tiden... Nejtack har ett lov att spendera ♥ Det är rätta takter! Låt det aldrig bli ditt beroende, typ. Hoppas du får ett trevligt lov iaf ^_^ 16 apr, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag är inte på topplistan, för jag har ett liv
... hahahahaha nej vem försöker jag lura. Jag har aldrig haft ett liv 16 apr, 2014 21:24 |
|
Queen Boo
Elev |
MEEEEP
Normal jag är. Tycker jag. Inte andra. Vill någon konversera om nåt onödigt? jag är jättecoolig älska mig plz 16 apr, 2014 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är inte på topplistan, för jag har ett liv ... hahahahaha nej vem försöker jag lura. Jag har aldrig haft ett liv Haha! Klart du har ett liv. Iofs, jag hann ta flera promenader idag, och hälsat på folk och är fortfarande tvåa ;__; Skrivet av Queen Boo: MEEEEP Normal jag är. Tycker jag. Inte andra. Vill någon konversera om nåt onödigt? Halloj. Jag kan :3 16 apr, 2014 21:26 |
|
lumos1
Elev |
det borde finnas täcken med hål i för armarna så att man sitta på golvet med täcket om sig och fortfarande kan hålla på med mobilen. Sådeså ;^;
;;
16 apr, 2014 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen