@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hittade en riktig kanin bland alla fejkkaniner på anslagstavlan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 19:05 |
|
Chaemy
Elev |
FINALY DONE WITH MY ROOOOOOM! Eller garderoben är fortfarande en katastrof men resten är super! Lyckades få användning av marodörkartan också. Lade den på skrivbordet med skyddet ovanför ifall jag skulle "spilla" färg på självaste kartan. Men å vad fint det blev!
16 apr, 2014 19:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Chaemy: FINALY DONE WITH MY ROOOOOOM! Eller garderoben är fortfarande en katastrof men resten är super! Lyckades få användning av marodörkartan också. Lade den på skrivbordet med skyddet ovanför ifall jag skulle "spilla" färg på självaste kartan. Men å vad fint det blev! Har du gjort om det eller? Får man se? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 19:07 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Chaemy: FINALY DONE WITH MY ROOOOOOM! Eller garderoben är fortfarande en katastrof men resten är super! Lyckades få användning av marodörkartan också. Lade den på skrivbordet med skyddet ovanför ifall jag skulle "spilla" färg på självaste kartan. Men å vad fint det blev! Har du gjort om det eller? Får man se? Jag har storstädat mitt rum! Röjt ut en massa krams och "dekorerat lite. Jag kan ta några bilder om du vill se!
16 apr, 2014 19:23 |
|
Solkatten
Elev |
16 apr, 2014 19:33 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ithrenniel: Är det någon som känner för att ge mig ännu en utklädningsutmaning? ^^' Peter Pan! (Även fast du är tjej.) Jag vet att det är lite sent xD Men här kommer Peter Pan, vad säger du? ![]() ![]()
16 apr, 2014 20:08 |
|
Fenixx
Elev |
Var lite irriterad av sjukt tråkig andrastämma i de nya orkesternoterna...Meen sen kom jag på att på konserten kommer Alexander Rybak säkert spela melodin osv och alltså längtar så sjukt mycket♥
http://festival.rumforum.se/strakfestivalen/ ♥♥
16 apr, 2014 21:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Fenixx: Var lite irriterad av sjukt tråkig andrastämma i de nya orkesternoterna...Meen sen kom jag på att på konserten kommer Alexander Rybak säkert spela melodin osv och alltså längtar så sjukt mycket♥ http://festival.rumforum.se/strakfestivalen/ ♥♥ Gud vad roligt! ![]()
16 apr, 2014 21:06 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Fenixx: Var lite irriterad av sjukt tråkig andrastämma i de nya orkesternoterna...Meen sen kom jag på att på konserten kommer Alexander Rybak säkert spela melodin osv och alltså längtar så sjukt mycket♥ http://festival.rumforum.se/strakfestivalen/ ♥♥ Gud vad roligt! Ja! OCH FÖRESTEN BLEV JAG NYSS MASTER OF DEATH OMG (ber om ursäkt för missbrukande av caps)
16 apr, 2014 21:08 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Fenixx: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Fenixx: Var lite irriterad av sjukt tråkig andrastämma i de nya orkesternoterna...Meen sen kom jag på att på konserten kommer Alexander Rybak säkert spela melodin osv och alltså längtar så sjukt mycket♥ http://festival.rumforum.se/strakfestivalen/ ♥♥ Gud vad roligt! Ja! OCH FÖRESTEN BLEV JAG NYSS MASTER OF DEATH OMG (ber om ursäkt för missbrukande av caps) Det gör jag! Hade vart askul att spela på festivalen, jag kanske kan komma och titta! :3 Grattis till din nya titel! ![]()
16 apr, 2014 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen