@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Alltså just nu vet jag inte varför jag gråter. Det är antingen för att jag är jätteförkyld, eller för att jag ser på doctor who...
Hmmmm c:
16 apr, 2014 17:53 |
|
Solkatten
Elev |
Imorgon ska jag få mitt egna bankkort. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 17:55 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av GinnyWeasley1: Intresseklubben antecknar 1: Jag har fått min pilbåge. Intresseklubben antecknar 2: Det har kommit kaniner på Hay Day. Intresseklubben antecknar 3: Jag lyssnar på "Let it go" från Frost. Vi kan starta en klubb för folk med pilbågar! :3 Ja, då kan man se hur många bågskyttar det finns på mugglis. Jag vill börja med bågskytte till hösten. :3 Min storebror har en pilbåge (fast han använder den inte). Roligt att du ska börja. Bågskytte tycker jag är den roligaste sporten, och du kan ju fråga om du får låna din brors båge någon gång. 16 apr, 2014 17:57 |
|
Hermione. Granger
Elev |
16 apr, 2014 17:58 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av GinnyWeasley1: Intresseklubben antecknar 1: Jag har fått min pilbåge. Intresseklubben antecknar 2: Det har kommit kaniner på Hay Day. Intresseklubben antecknar 3: Jag lyssnar på "Let it go" från Frost. Vi kan starta en klubb för folk med pilbågar! :3 Ja, då kan man se hur många bågskyttar det finns på mugglis. Jag vill börja med bågskytte till hösten. :3 Min storebror har en pilbåge (fast han använder den inte). Roligt att du ska börja. Bågskytte tycker jag är den roligaste sporten, och du kan ju fråga om du får låna din brors båge någon gång. Jag har en pilbåge som är "gammeldags", en lajvbåge med livsfarliga pilar. Jag har gått i bågskytte, men det var så långt att åka dit >.< ![]()
16 apr, 2014 17:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Solkatten: Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av GinnyWeasley1: Intresseklubben antecknar 1: Jag har fått min pilbåge. Intresseklubben antecknar 2: Det har kommit kaniner på Hay Day. Intresseklubben antecknar 3: Jag lyssnar på "Let it go" från Frost. Vi kan starta en klubb för folk med pilbågar! :3 Ja, då kan man se hur många bågskyttar det finns på mugglis. Jag vill börja med bågskytte till hösten. :3 Min storebror har en pilbåge (fast han använder den inte). Roligt att du ska börja. Bågskytte tycker jag är den roligaste sporten, och du kan ju fråga om du får låna din brors båge någon gång. Har gjort det. Eller ja jag tog den utan att fråga om hans tillåtelse. xD Kan inte säga att jag är bra men inte jättesämst heller. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 18:01 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skulle någon kunna starta en bågskytteklubb? Känns som att vi kommit in på det ämnet
16 apr, 2014 18:04 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är inte förvånad att de tre medlemmarna höst upp på kaninjakten tillhör Slytherin. xD
GinnyWeasley1: Du kan göra det, det var du som drog upp ämnet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 18:05 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag är inte förvånad att de tre medlemmarna höst upp på kaninjakten tillhör Slytherin. xD GinnyWeasley1: Du kan göra det, det var du som drog upp ämnet. Jag har startat klubbar förut och lärt mig av mina misstag (tyvärr) Jag är inte så aktiv, och om någon vill bli medlem finns det risk att jag inte ser eller skriver upp. Det behövs ju inte heller skapas någon. (Säger jag som sa att vi skulle det 16 apr, 2014 18:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Solkatten: Jag är inte förvånad att de tre medlemmarna höst upp på kaninjakten tillhör Slytherin. xD GinnyWeasley1: Du kan göra det, det var du som drog upp ämnet. Jag har startat klubbar förut och lärt mig av mina misstag (tyvärr) Jag är inte så aktiv, och om någon vill bli medlem finns det risk att jag inte ser eller skriver upp. Det behövs ju inte heller skapas någon. (Säger jag som sa att vi skulle det Jag är inte heller särskild förtjust i klubbarna på forumet så vi kanske ska skippa det? ;P "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen