@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
§ Hedwig §
Elev |
Nu ska jag ta mig ut lite, men när det är lov blir det såhär, jag bara sitter framför datorn och slösurfar
Men nu ska jag jag som sagt gå ut, det ända stället jag kmr o tänka på är bibblan så jag får gå innan det stänger... ![]()
16 apr, 2014 17:34 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av GinnyWeasley1: Intresseklubben antecknar 1: Jag har fått min pilbåge. Intresseklubben antecknar 2: Det har kommit kaniner på Hay Day. Intresseklubben antecknar 3: Jag lyssnar på "Let it go" från Frost. HAR DU FÅTT EN PILBÅGE!??!?!? Åhhh jag vill också ha en! Det är en sådan här pilbåge (stock iallafall) ![]() En lila. 995 kr från engelsk hemsida. WOAAAAAA skitsnygg jue!!! *avundsjuk* Du är nog inte ensam om att tycka det, för tydligen är det en efterfrågan. Den fanns inte ens i lager på Bågar&Pilar och vi fick leta runt jättelänge. 16 apr, 2014 17:34 |
|
Klaestron
Elev |
16 apr, 2014 17:35 |
|
Obliviate_
Elev |
Förstår inte hur dom kunde ändra domen från mord till dråp.
Hur kan man råka styckmörda nån? 16 apr, 2014 17:37 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Hermione. Granger: Skrivet av GinnyWeasley1: Intresseklubben antecknar 1: Jag har fått min pilbåge. Intresseklubben antecknar 2: Det har kommit kaniner på Hay Day. Intresseklubben antecknar 3: Jag lyssnar på "Let it go" från Frost. HAR DU FÅTT EN PILBÅGE!??!?!? Åhhh jag vill också ha en! Det är en sådan här pilbåge (stock iallafall) ![]() En lila. 995 kr från engelsk hemsida. WOAAAAAA skitsnygg jue!!! *avundsjuk* Du är nog inte ensam om att tycka det, för tydligen är det en efterfrågan. Den fanns inte ens i lager på Bågar&Pilar och vi fick leta runt jättelänge. Åh, segt. Men kul att du fått en nu då
16 apr, 2014 17:37 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 16 apr, 2014 17:42 |
|
Klaestron
Elev |
16 apr, 2014 17:43 |
|
Siriusis
Elev |
En av de vackraste sakerna någonsin :3 Hai 16 apr, 2014 17:47 |
|
Klaestron
Elev |
16 apr, 2014 17:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av GinnyWeasley1: Intresseklubben antecknar 1: Jag har fått min pilbåge. Intresseklubben antecknar 2: Det har kommit kaniner på Hay Day. Intresseklubben antecknar 3: Jag lyssnar på "Let it go" från Frost. Vi kan starta en klubb för folk med pilbågar! :3 Ja, då kan man se hur många bågskyttar det finns på mugglis. Jag vill börja med bågskytte till hösten. :3 Min storebror har en pilbåge (fast han använder den inte). "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen