@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu ska jag kolla på Game of Thrones
16 apr, 2014 15:36 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Intresseklubben antecknar 1: Jag har fått min pilbåge.
Intresseklubben antecknar 2: Det har kommit kaniner på Hay Day. Intresseklubben antecknar 3: Jag lyssnar på "Let it go" från Frost. 16 apr, 2014 15:41 |
|
§ Hedwig §
Elev |
16 apr, 2014 15:45 |
|
Borttagen
|
Dagen förvandlades från bra till ett helvete.
16 apr, 2014 16:02 |
|
baramin
Elev |
vad ska jag äta till middag guys?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 16 apr, 2014 16:03 |
|
Siriusis
Elev |
Så jag inte är tillåten att titta på mer Supernatural för tillfället (!!!!!!) så började jag titta på några usla serier jag tittade på när jag var yngre. Hittade serien "big time rush" och började titta på det igen..... iaf, kommer ihåg att det bara var en av de fyra killarna jag gillade och det var Kendall. Det är samma nu, gillar bara kendall.... eller vafan han heter.
Kan vara för att han påminner mig om någon annan o.o Hai 16 apr, 2014 16:04 |
|
Chaemy
Elev |
16 apr, 2014 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Dagen förvandlades från bra till ett helvete. Samma här Kram ♥ Tack ♥ Jag är egentligen hungrig och borde få i mig mat, men det går inte pga smärtan och rädslan just nu. Ska antagligen bara försöka sova bort resten av dagen och smärtan (förhoppningsvis iaf!) 16 apr, 2014 16:07 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Intresseklubben antecknar 1: Jag har fått min pilbåge. Intresseklubben antecknar 2: Det har kommit kaniner på Hay Day. Intresseklubben antecknar 3: Jag lyssnar på "Let it go" från Frost. Vi kan starta en klubb för folk med pilbågar! :3 ![]()
16 apr, 2014 16:19 |
|
Solkatten
Elev |
Varje gång jag får en tumme så förlorar jag samtidigt tre st.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 apr, 2014 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen