@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snart 100 kaniner
16 apr, 2014 11:13 |
|
Borttagen
|
Har fångat 12 kaniner
16 apr, 2014 11:16 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Syrup: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Syrup: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Min kompis mobil ändrade "elak" till "rökgas" o.o Sluta vara så rökgas! xD Varför ska autocorrect ställa till med en massa problem? xD varför har folk på autocorrect? haha det var det första jag nekade mobilen till att använda. Hellre snubblar jag och skriver något ord slarvigt än att ordet byts ut och blir helt... perverst. För att jag vet inte hur man stänger av det, och jag köpte mobilen av en klasskamrat Vet inte hur man gör men xD
16 apr, 2014 11:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Syrup: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Syrup: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Min kompis mobil ändrade "elak" till "rökgas" o.o Sluta vara så rökgas! xD Varför ska autocorrect ställa till med en massa problem? xD varför har folk på autocorrect? haha det var det första jag nekade mobilen till att använda. Hellre snubblar jag och skriver något ord slarvigt än att ordet byts ut och blir helt... perverst. För att jag vet inte hur man stänger av det, och jag köpte mobilen av en klasskamrat Vet inte hur man gör men xD Rimligtvis inne på inställningar-allmänt-tangentbord eller liknande? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 apr, 2014 11:28 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Syrup: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Syrup: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Min kompis mobil ändrade "elak" till "rökgas" o.o Sluta vara så rökgas! xD Varför ska autocorrect ställa till med en massa problem? xD varför har folk på autocorrect? haha det var det första jag nekade mobilen till att använda. Hellre snubblar jag och skriver något ord slarvigt än att ordet byts ut och blir helt... perverst. För att jag vet inte hur man stänger av det, och jag köpte mobilen av en klasskamrat Vet inte hur man gör men xD Jag har lyckats få autokorrekt att vilja ändra "veckans" till "exlandslagsmålvakten"....
16 apr, 2014 11:28 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Syrup: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Syrup: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Min kompis mobil ändrade "elak" till "rökgas" o.o Sluta vara så rökgas! xD Varför ska autocorrect ställa till med en massa problem? xD varför har folk på autocorrect? haha det var det första jag nekade mobilen till att använda. Hellre snubblar jag och skriver något ord slarvigt än att ordet byts ut och blir helt... perverst. För att jag vet inte hur man stänger av det, och jag köpte mobilen av en klasskamrat Vet inte hur man gör men xD Rimligtvis inne på inställningar-allmänt-tangentbord eller liknande? Whatever x)
16 apr, 2014 11:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 apr, 2014 11:48 |
|
Borttagen
|
Jag har äntligen fått tag på fler och framförallt fullständiga avsnitt av mitt absoluta favoritradioprogram! Nu behöver jag inte bryta mig in i SR's arkiv i Malmö längre
Perfekt tajming för Tysklandsresan! 16 apr, 2014 12:00 |
|
Frivolt
Elev |
Det där är typ SÅ min kompis också 16 apr, 2014 12:02 |
|
Syrup
Elev |
Min brorsa retar mig för att jag hela tiden säger "Mm vänta" så nu ligger han i soffan och upprepar det hela tiden xD
16 apr, 2014 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen