vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Stör mig på att jag känner igen en person, fast jag vet att jag aldrig träfffat henne
27 jan, 2013 11:31 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Är sur på min syster som har så ont i magen att hon inte kan hjälpa mig
27 jan, 2013 12:53 |
|
Borttagen
|
Ser på HP 6
27 jan, 2013 13:48 |
|
Little J
Elev |
27 jan, 2013 13:50 |
|
Borttagen
|
Inget
27 jan, 2013 13:51 |
|
Borttagen
|
Är sur för att fikat är slut
27 jan, 2013 13:54 |
|
Solkatten
Elev |
Spelar The Sims 3 och lyssnar på musik! :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2013 12:14 |
|
emmasagman
Elev |
sitter i skolan och har svenska, håller på med subjekt och predikat, såå tråkigt :c
28 jan, 2013 12:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Spelar The Sims 3 och lyssnar på musik! :3 Sjunger samtidigt. Det låter inte särskilt bra men jag är ensam hemma så det gör inget. 8D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2013 12:27 |
|
vevve_puff
Elev |
Äter en macka med ost på!
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 28 jan, 2013 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen