Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16237 16238 16239 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D:

Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^
Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xD
Nejmen självklart! xD

Bor inte du i Norrland?! O.O
Jaaaa? xD

Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
Glass OCH godis då?

Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu

Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD
Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Fattar du hur värt det de är?

Vad i allsin dar ska du göra i Småland?! Där finns bara skog!
... vilketdetantaglienbarafinnsinorrlandocksåerhmhejdå

16 apr, 2014 04:19

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D:

Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^
Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xD
Nejmen självklart! xD

Bor inte du i Norrland?! O.O
Jaaaa? xD

Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
Glass OCH godis då?

Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu

Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD
Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Fattar du hur värt det de är?

Vad i allsin dar ska du göra i Småland?! Där finns bara skog!
... vilketdetantaglienbarafinnsinorrlandocksåerhmhejdå
Min pojkvän bor där så
viharfaktisktrenarockså xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 apr, 2014 04:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D:

Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^
Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xD
Nejmen självklart! xD

Bor inte du i Norrland?! O.O
Jaaaa? xD

Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
Glass OCH godis då?

Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu

Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD
Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Fattar du hur värt det de är?

Vad i allsin dar ska du göra i Småland?! Där finns bara skog!
... vilketdetantaglienbarafinnsinorrlandocksåerhmhejdå
Min pojkvän bor där så
viharfaktisktrenarockså xD

Nu blev det genast logiskt. :3
Be honom flytta, Småland är skumt. :c

Åh, säg inte så. Jag älskar renar. ;w;

16 apr, 2014 04:21

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D:

Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^
Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xD
Nejmen självklart! xD

Bor inte du i Norrland?! O.O
Jaaaa? xD

Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
Glass OCH godis då?

Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu

Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD
Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Fattar du hur värt det de är?

Vad i allsin dar ska du göra i Småland?! Där finns bara skog!
... vilketdetantaglienbarafinnsinorrlandocksåerhmhejdå
Min pojkvän bor där så
viharfaktisktrenarockså xD

Nu blev det genast logiskt. :3
Be honom flytta, Småland är skumt. :c

Åh, säg inte så. Jag älskar renar. ;w;

vibrukarskjutarenarna c:<

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 apr, 2014 04:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D:

Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^
Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xD
Nejmen självklart! xD

Bor inte du i Norrland?! O.O
Jaaaa? xD

Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
Glass OCH godis då?

Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu

Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD
Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Fattar du hur värt det de är?

Vad i allsin dar ska du göra i Småland?! Där finns bara skog!
... vilketdetantaglienbarafinnsinorrlandocksåerhmhejdå
Min pojkvän bor där så
viharfaktisktrenarockså xD

Nu blev det genast logiskt. :3
Be honom flytta, Småland är skumt. :c

Åh, säg inte så. Jag älskar renar. ;w;

vibrukarskjutarenarna c:<

Åh, vad kul! Jag älskar jakt också.

Du kan inte vinna. :3


Edit:
Fast okej. Du vinner.
Renaaaaar

16 apr, 2014 04:24

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D:

Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^
Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xD
Nejmen självklart! xD

Bor inte du i Norrland?! O.O
Jaaaa? xD

Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
Glass OCH godis då?

Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu

Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD
Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Fattar du hur värt det de är?

Vad i allsin dar ska du göra i Småland?! Där finns bara skog!
... vilketdetantaglienbarafinnsinorrlandocksåerhmhejdå
Min pojkvän bor där så
viharfaktisktrenarockså xD

Nu blev det genast logiskt. :3
Be honom flytta, Småland är skumt. :c

Åh, säg inte så. Jag älskar renar. ;w;

vibrukarskjutarenarna c:<

Åh, vad kul! Jag älskar jakt också.

Du kan inte vinna. :3


Edit:
Fast okej. Du vinner.
Renaaaaar
SNART KAN JAG TA JAKTLICENS

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 apr, 2014 04:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D:

Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^
Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xD
Nejmen självklart! xD

Bor inte du i Norrland?! O.O
Jaaaa? xD

Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
Glass OCH godis då?

Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu

Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD
Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Fattar du hur värt det de är?

Vad i allsin dar ska du göra i Småland?! Där finns bara skog!
... vilketdetantaglienbarafinnsinorrlandocksåerhmhejdå
Min pojkvän bor där så
viharfaktisktrenarockså xD

Nu blev det genast logiskt. :3
Be honom flytta, Småland är skumt. :c

Åh, säg inte så. Jag älskar renar. ;w;

vibrukarskjutarenarna c:<

Åh, vad kul! Jag älskar jakt också.

Du kan inte vinna. :3


Edit:
Fast okej. Du vinner.
Renaaaaar
SNART KAN JAG TA JAKTLICENS

Jag tänkte gå jakt på gymnasiet... men sedan ville jag hellre kleta runt i bilar. :3

16 apr, 2014 04:27

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D:

Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^
Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xD
Nejmen självklart! xD

Bor inte du i Norrland?! O.O
Jaaaa? xD

Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
Glass OCH godis då?

Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu

Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD
Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Fattar du hur värt det de är?

Vad i allsin dar ska du göra i Småland?! Där finns bara skog!
... vilketdetantaglienbarafinnsinorrlandocksåerhmhejdå
Min pojkvän bor där så
viharfaktisktrenarockså xD

Nu blev det genast logiskt. :3
Be honom flytta, Småland är skumt. :c

Åh, säg inte så. Jag älskar renar. ;w;

vibrukarskjutarenarna c:<

Åh, vad kul! Jag älskar jakt också.

Du kan inte vinna. :3


Edit:
Fast okej. Du vinner.
Renaaaaar
SNART KAN JAG TA JAKTLICENS

Jag tänkte gå jakt på gymnasiet... men sedan ville jag hellre kleta runt i bilar. :3
Hey what about hemvärnet då? Jag ska lugnt bli sjukvårdare ju xD Liv ska bli pansarvagnsförare o.o That's a bit more awesome xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 apr, 2014 04:29

Obliviate_
Elev

Avatar


inte ens såhär tidigt kan jag fånga kaninerna för jag är totalt nyvaken. beh

16 apr, 2014 04:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
inte ens såhär tidigt kan jag fånga kaninerna för jag är totalt nyvaken. beh


Godmorgon ^^

16 apr, 2014 04:40

1 2 3 ... 16237 16238 16239 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.