@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ 16 apr, 2014 03:48 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD
16 apr, 2014 03:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD Bor inte du i Norrland?! O.O 16 apr, 2014 03:52 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaaa? xDSkrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD Bor inte du i Norrland?! O.O
16 apr, 2014 03:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jaaaa? xD Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD Bor inte du i Norrland?! O.O Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c 16 apr, 2014 04:00 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Glass OCH godis då? Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jaaaa? xD Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD Bor inte du i Norrland?! O.O Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c
16 apr, 2014 04:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Glass OCH godis då? Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jaaaa? xD Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD Bor inte du i Norrland?! O.O Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c Hah, joke's on you! Jag avskyr godis. 16 apr, 2014 04:07 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nuSkrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Glass OCH godis då? Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jaaaa? xD Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD Bor inte du i Norrland?! O.O Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c Hah, joke's on you! Jag avskyr godis.
16 apr, 2014 04:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Glass OCH godis då? Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jaaaa? xD Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD Bor inte du i Norrland?! O.O Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c Hah, joke's on you! Jag avskyr godis. Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill! 16 apr, 2014 04:13 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast jag får 4000 för det i slutet av året. Bara för att JAG inte slösar MINA pengar på godis. Det är tre resor tur och retur till småland Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: SITT I HÖRNET OCH SKÄMS ÖVER VAD DU JUST SA D: Jag har godislöfte och får bara äta på speciella högtider. (och när mamma och pappa inte ser SHHHH) Så jag passar på nu Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Glass OCH godis då? Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jaaaa? xD Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Pah då får du allt masa dig hit och dela som alla andra xDSkrivet av yerAwizardThea: Är det någon som har lust att ta med sig en Ben och Jerry eller för den delen godis, komma hit och bara snacka? Jag är typ extremt sugen på någon mänsklig kontakt just nu D: Åh, om någon dyker upp med den där Ben & Jerryn så får du väldigt gärna skicka hit lite. ^^ Nejmen självklart! xD Bor inte du i Norrland?! O.O Jag vill inte åka från Skåne till Norrland. Inte ens för glass. :c Hah, joke's on you! Jag avskyr godis. Då måste påsk vara rena paradiset för dig. xD Jag vill också ha godislöfte. Eller... vänta. Jag är vuxen, jag kan äta godis när jag viiill!
16 apr, 2014 04:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen