@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Japp!! De började slåss i hockeyn, INNAN perioden hade börjat xD Lixom...snälla, why?!
15 apr, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Kattungarna har blivit onda. De biter mina händer när jag sover och nu springer de ut från rummet så fort man öppnar dörren.
15 apr, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
15 apr, 2014 20:06 |
|
Frivolt
Elev |
Jaa, jag fattar inte varför det ska va så dyrt D: Jag har iofs råd men tiden.. -.- Bläää!!! Jag vill inte D: Funderar på att bara dra och skita i resten! 15 apr, 2014 20:07 |
|
Borttagen
|
Känner att det var grönt på den här sidan.. XD
15 apr, 2014 20:07 |
|
Anne Potter
Elev |
JAG KLARAR INTE ETT JÄVLIGT SVÅRT UPPDRAG PÅ STAR WARS THE OLD REPUBLIC! D:
Det är typ flesh raiders som har tagit en killes lasersvärd, och jag ska döda den där flesh raidern. OCH DET, MÅ JAG SÄGA, ÄR JU F*N OMÖJLIGT! Har köpt massa nya attacker, men dom hjälper ju inte... D: Tips någon? ![]()
15 apr, 2014 20:09 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 apr, 2014 20:16 |
|
Elma00
Elev |
Okej så det värsta med att shippa Fred och Lee (Free ♥) är att det inte finns några fanfictions om dem D:
15 apr, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Okej så det värsta med att shippa Fred och Lee (Free ♥) är att det inte finns några fanfictions om dem D: Skriv några då? 15 apr, 2014 20:21 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Okej så det värsta med att shippa Fred och Lee (Free ♥) är att det inte finns några fanfictions om dem D: Skriv några då? Jag håller på med ett par men jag vill läsa någon också
15 apr, 2014 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen