@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag gjorde ett "Gryffindor or Slytherin" test för att se vilket av dem jag hamnade i och hamnade i Ravenclaw? Huh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2014 20:11 |
|
Verro_Luna
Elev |
Bytte signatur bilder
Hoppas ni fortfarande känner igen mig Förresten hur sätter man dit en gif?? Denna, vill jag ha som gif Skulle vilja ha den här gifen men det blir bara en bild....
14 apr, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Kopiera bildwebbadressen och klistra in här som du gör med vanliga bilder ^^Bytte signatur bilder Hoppas ni fortfarande känner igen mig Förresten hur sätter man dit en gif?? Denna, vill jag ha som gif Skulle vilja ha den här gifen men det blir bara en bild.... 14 apr, 2014 20:34 |
|
Zendaya
Elev |
finns det någon, vilken främling som helst, som kan och vill göra nått med mig imorgon?
åh mitt liv suger gud 14 apr, 2014 20:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jättemätt >.< Hur lång blev du då? xD *Nu skrattar vi alla supermycket åt ett dåligt skämt.* Fast jag är hungrig, borde äta kvällsmat xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 apr, 2014 20:54 |
|
Consectetuer
Elev |
Vildvittra: Why you never be inloggad i chatten? I miss youuuu :c
14 apr, 2014 20:59 |
|
Husmusen
Elev |
Skrivet av Zendaya: finns det någon, vilken främling som helst, som kan och vill göra nått med mig imorgon? åh mitt liv suger gud Ditt liv suger inte! Och om man är ensam ta en sten och prata med den, jag känner redan din vän. Hen heter Sten Hen är hård Hahaha jag är så komisk
14 apr, 2014 21:02 |
|
Vildvittra
Elev |
För att jag been inloggad i min vanliga, men kan logga in now "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 apr, 2014 21:02 |
|
Consectetuer
Elev |
Jag borde få din vanliga 14 apr, 2014 21:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Jag borde få din vanliga Det kan du ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 apr, 2014 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen