Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16218 16219 16220 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Jag gjorde ett "Gryffindor or Slytherin" test för att se vilket av dem jag hamnade i och hamnade i Ravenclaw? Huh.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 apr, 2014 20:11

Verro_Luna
Elev

Avatar


Bytte signatur bilder
Hoppas ni fortfarande känner igen mig

Förresten hur sätter man dit en gif??
Denna, vill jag ha som gif
Skulle vilja ha den här gifen men det blir bara en bild....


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-lol.9cache.com%2Fphoto%2FavZovBX_460sa_v1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F152322238%2Flarge.gif

14 apr, 2014 20:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Verro_Luna:
Bytte signatur bilder
Hoppas ni fortfarande känner igen mig

Förresten hur sätter man dit en gif??
Denna, vill jag ha som gif
Skulle vilja ha den här gifen men det blir bara en bild....

Kopiera bildwebbadressen och klistra in här som du gör med vanliga bilder ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata1.whicdn.com%2Fimages%2F108897854%2Flarge.gif

14 apr, 2014 20:34

Zendaya
Elev

Avatar


finns det någon, vilken främling som helst, som kan och vill göra nått med mig imorgon?

åh mitt liv suger gud

14 apr, 2014 20:49

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är jättemätt >.<


Hur lång blev du då? xD
*Nu skrattar vi alla supermycket åt ett dåligt skämt.*

Fast jag är hungrig, borde äta kvällsmat xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

14 apr, 2014 20:54

Consectetuer
Elev

Avatar


Vildvittra: Why you never be inloggad i chatten? I miss youuuu :c

14 apr, 2014 20:59

Husmusen
Elev

Avatar


Skrivet av Zendaya:
finns det någon, vilken främling som helst, som kan och vill göra nått med mig imorgon?

åh mitt liv suger gud


Ditt liv suger inte! Och om man är ensam ta en sten och prata med den, jag känner redan din vän.
Hen heter Sten
Hen är hård


Hahaha jag är så komisk

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F-4wUeSjjULYA%2FUnFVAIv1rNI%2FAAAAAAAAAdg%2Ffu-aaiF4Ezo%2Fs640%2Falways.gif

14 apr, 2014 21:02

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
Vildvittra: Why you never be inloggad i chatten? I miss youuuu :c


För att jag been inloggad i min vanliga, men kan logga in now

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

14 apr, 2014 21:02

Consectetuer
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Consectetuer:
Vildvittra: Why you never be inloggad i chatten? I miss youuuu :c


För att jag been inloggad i min vanliga, men kan logga in now

Jag borde få din vanliga

14 apr, 2014 21:03

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Consectetuer:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Consectetuer:
Vildvittra: Why you never be inloggad i chatten? I miss youuuu :c


För att jag been inloggad i min vanliga, men kan logga in now

Jag borde få din vanliga


Det kan du ^^

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

14 apr, 2014 21:05

1 2 3 ... 16218 16219 16220 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.