@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Tänk om inte HP fanns... Då skulle mitt liv ha varit sjukt tråkigt... Och mugglis... Åh, jag kan inte säga det, det är för hemskt... Skulle inte FINNAS D: Ja, nu gråter jag... Nej vänta lite, det finns ju! TACK JOANNE ROWLING, FÖR ATT DU RÄDDADE LIVET PÅ OSS HP-FANS! HAHA, JA! ![]()
14 apr, 2014 17:24 |
|
Klaestron
Elev |
14 apr, 2014 17:28 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 apr, 2014 17:58 |
|
Anne Potter
Elev |
14 apr, 2014 17:58 |
|
cikki
Elev |
Min mamma tror att jag har ont i huvudet för att jag tittar på doctor who istället för att göra läxorna. Men jag tror att jag har ont i huvudet för att jag gör läxorna istället för att titta på doctor who.
14 apr, 2014 18:07 |
|
Chaemy
Elev |
Okej. Två delar av rummet är klart! Våningssängen och skrivbordet (som förövrigt har väldigt många hyllor). Vad finns kvar att göra i morgon då? Jag kanske kan ta alla grejer under sängen då. Har en hel del skräp där kan jag tänka mig. Sen är det bara golvet och fönsterbrädan kvar! Vad skönt!
Sen gjorde jag en till trollstav idag också! Jag började med det gamla vanliga; tälja och sandpappra. Efter ett tag insåg jag att den var för lång och knipsade av den en bra bit och ångrade mig något enormt. Men i stället för att slänga den tänkte jag ge den en chans. Vissa trollstaven är ju faktiskt korta. Täljde lite till och sen målade jag den i någon vitaktig färg. Den såg faktiskt lite tråkig ut så jag tänkte att jag skulle måla en till grej som skulle bli snyggt om jag lyckades. Jag tänkte att jag skulle måla i brunt som skulle gå i en skala där den blir ljusare och ljusare. Jag misslyckades och sprang till köket för att tvätta bort all den bruna färgen. Det lyckades jag inte heller med xD En del av färgen stannade kvar. Tillslut gav jag upp och la den åt sidan medan jag stirrade irriterat på katastrofen. Det dröjde några sekunder innan jag faktiskt insåg att det inte var någon katastrof, utan något riktigt snyggt enligt mina ögon. Så kasta inte saker undan även om det går dåligt i början, det kan bli riktigt bra! Jag har typ inte haft tråkigt alls idag. Yäää! Men nu är bara frågan varför jag skrev en hel roman i intresseklubben anteckningar?
14 apr, 2014 18:21 |
|
Solkatten
Elev |
http://www.allthetests.com/quiz30/quiz/1378078908/What-form-would-your-patronus-be
Your patronus is a falcon. Very intelligent, clear-thinking and you have a mysterious view of life. The magical equivalent would be a Phoenix. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2014 18:57 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Solkatten: http://www.allthetests.com/quiz30/quiz/1378078908/What-form-would-your-patronus-be Your patronus is a falcon. Very intelligent, clear-thinking and you have a mysterious view of life. The magical equivalent would be a Phoenix. Your patronus is a serpent. Although many people view serpents as symbols of the dark arts, this is not the case: serpents are beautiful symbols of strength and resilience, misunderstood by many people. The magical equivalent would be an opal-eye dragon.
14 apr, 2014 19:17 |
|
Siriusis
Elev |
VARFÖR fungerar inte ljudet på min dator? Gick in på youtube nyss o hörde inte ett smack! Ljudet fungerade nyss XC
Hai 14 apr, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Är jättemätt >.<
14 apr, 2014 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen