@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Har ni sett något så bra? :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 apr, 2014 12:21 |
|
Frivolt
Elev |
Måste åka till skolan för o få veta tentaresultatet D: JAG ORKAR INTEEE!!
Måste förbi ica oxå för o hämta ut en sak jag beställt, men det är lixom åt andra hållet nästan...men blääää!! D: Aja, lika bra o göra. Det ska ju göras nån gång iaf -.- 14 apr, 2014 12:23 |
|
Zendaya
Elev |
åh allt är så tråkigt och allt går så fort att göra
14 apr, 2014 12:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Och jag ska antagligen dit på höstlovet Skrivet av Chaemy: Nu har jag blivit helt Harry Potter-galen igen! Drömde att jag var på Warner Bros Studios Tour. Inget var som det var senast jag var där. Allt var så konstigt men det var underbart att vara där ändå. Nu när jag vaknade så kom jag tillslut på vad jag hade drömt och önskade mer än någonsin att få åka dit igen. Jag skulle helt klart åka till London bara för att åka till Warner Bros Studios Tour. Dit ska jag i sommar! Nice! C: Är jag den enda som aldrig varit i London? :< Vill dit!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2014 13:21 |
|
Luna Chang
Elev |
Säg nåhon film man MÅSTE ha sett någon!
Hej 14 apr, 2014 13:24 |
|
Borttagen
|
Jag är glad för jag undersökte lite spårvagnstider osv och jag kommer hinna åka till andra långgatans skivhandel när jag ska byta tåg i göteborg i morgon! Jag trodde inte jag skulle hinna! Blir visserligen en väldigt snabb och något stressig visit men jag är effektiv. Hellre det än att inte åka dit alls.
Nyss tänkte jag gå och laga tråkig nödmat men just då fick min vän lunchrast ( han jobbar hemifrån) och frågade om jag inte hellre ville ha pannkakor. Lätt att jag vill det! Och ikväll väntar både "Fiska med Anders" och "Game of Thrones", yay! Det blir en fin sista kväll i Helsingborg. 14 apr, 2014 13:27
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-14 kl. 13:44
|
|
Borttagen
|
Afjdgjjnnmcsmfndbigbjimnxad så himla fiiiiiin ♥♥♥♥ 14 apr, 2014 13:30 |
|
Borttagen
|
Internet-detox ett tag. C'ya ♥
14 apr, 2014 13:42 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 apr, 2014 13:47 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Och jag ska antagligen dit på höstlovet Skrivet av Chaemy: Nu har jag blivit helt Harry Potter-galen igen! Drömde att jag var på Warner Bros Studios Tour. Inget var som det var senast jag var där. Allt var så konstigt men det var underbart att vara där ändå. Nu när jag vaknade så kom jag tillslut på vad jag hade drömt och önskade mer än någonsin att få åka dit igen. Jag skulle helt klart åka till London bara för att åka till Warner Bros Studios Tour. Dit ska jag i sommar! Nice! C: Är jag den enda som aldrig varit i London? :< Vill dit!! Har typ varit där när jag var 3-4 år, så jag kommer inte ihåg något. Det blir alltså som första gången i sommar då! ![]()
14 apr, 2014 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen