Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16213 16214 16215 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar




Har ni sett något så bra? :3

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

14 apr, 2014 12:21

Frivolt
Elev

Avatar


Måste åka till skolan för o få veta tentaresultatet D: JAG ORKAR INTEEE!!

Måste förbi ica oxå för o hämta ut en sak jag beställt, men det är lixom åt andra hållet nästan...men blääää!!

D: Aja, lika bra o göra. Det ska ju göras nån gång iaf -.-

14 apr, 2014 12:23

Zendaya
Elev

Avatar


åh allt är så tråkigt och allt går så fort att göra

14 apr, 2014 12:27

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av Chaemy:
Nu har jag blivit helt Harry Potter-galen igen! Drömde att jag var på Warner Bros Studios Tour. Inget var som det var senast jag var där. Allt var så konstigt men det var underbart att vara där ändå. Nu när jag vaknade så kom jag tillslut på vad jag hade drömt och önskade mer än någonsin att få åka dit igen. Jag skulle helt klart åka till London bara för att åka till Warner Bros Studios Tour.

Dit ska jag i sommar!
Och jag ska antagligen dit på höstlovet

Nice! C:

Är jag den enda som aldrig varit i London? :< Vill dit!!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 apr, 2014 13:21

Luna Chang
Elev

Avatar


Säg nåhon film man MÅSTE ha sett någon!

Hej

14 apr, 2014 13:24

Borttagen

Avatar


Jag är glad för jag undersökte lite spårvagnstider osv och jag kommer hinna åka till andra långgatans skivhandel när jag ska byta tåg i göteborg i morgon! Jag trodde inte jag skulle hinna! Blir visserligen en väldigt snabb och något stressig visit men jag är effektiv. Hellre det än att inte åka dit alls.

Nyss tänkte jag gå och laga tråkig nödmat men just då fick min vän lunchrast ( han jobbar hemifrån) och frågade om jag inte hellre ville ha pannkakor. Lätt att jag vill det!

Och ikväll väntar både "Fiska med Anders" och "Game of Thrones", yay!
Det blir en fin sista kväll i Helsingborg.

14 apr, 2014 13:27

Detta inlägg ändrades senast 2014-04-14 kl. 13:44
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar





Afjdgjjnnmcsmfndbigbjimnxad så himla fiiiiiin ♥♥♥♥

14 apr, 2014 13:30

Borttagen

Avatar


Internet-detox ett tag. C'ya ♥

14 apr, 2014 13:42

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Varm choklad på banken ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

14 apr, 2014 13:47

Anne Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Anne Potter:
Skrivet av Chaemy:
Nu har jag blivit helt Harry Potter-galen igen! Drömde att jag var på Warner Bros Studios Tour. Inget var som det var senast jag var där. Allt var så konstigt men det var underbart att vara där ändå. Nu när jag vaknade så kom jag tillslut på vad jag hade drömt och önskade mer än någonsin att få åka dit igen. Jag skulle helt klart åka till London bara för att åka till Warner Bros Studios Tour.

Dit ska jag i sommar!
Och jag ska antagligen dit på höstlovet

Nice! C:

Är jag den enda som aldrig varit i London? :< Vill dit!!

Har typ varit där när jag var 3-4 år, så jag kommer inte ihåg något. Det blir alltså som första gången i sommar då!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F67.media.tumblr.com%2F20838430fc0aefcfb9513863a8b9bc5d%2Ftumblr_inline_ni5jraMrun1smxto4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2F8c%2F5e%2F208c5ef5302c1884d3f04813f1c23732.gif

14 apr, 2014 14:16

1 2 3 ... 16213 16214 16215 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.