@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hur kan jag ha fått 18 galleoner utan att ens tjänat pengar?! O.o Har hänt förut att jag fått galleoner utan att ens gjort något. Wtf. Men jag klagar inte. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 apr, 2014 11:06 |
|
Safir
Elev |
14 apr, 2014 11:15 |
|
Ithrenniel
Elev |
14 apr, 2014 11:22 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 apr, 2014 11:22 |
|
Chaemy
Elev |
Nu har jag blivit helt Harry Potter-galen igen! Drömde att jag var på Warner Bros Studios Tour. Inget var som det var senast jag var där. Allt var så konstigt men det var underbart att vara där ändå. Nu när jag vaknade så kom jag tillslut på vad jag hade drömt och önskade mer än någonsin att få åka dit igen. Jag skulle helt klart åka till London bara för att åka till Warner Bros Studios Tour.
14 apr, 2014 11:29 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Chaemy: Nu har jag blivit helt Harry Potter-galen igen! Drömde att jag var på Warner Bros Studios Tour. Inget var som det var senast jag var där. Allt var så konstigt men det var underbart att vara där ändå. Nu när jag vaknade så kom jag tillslut på vad jag hade drömt och önskade mer än någonsin att få åka dit igen. Jag skulle helt klart åka till London bara för att åka till Warner Bros Studios Tour. Dit ska jag i sommar! ![]()
14 apr, 2014 11:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Och jag ska antagligen dit på höstlovet Skrivet av Chaemy: Nu har jag blivit helt Harry Potter-galen igen! Drömde att jag var på Warner Bros Studios Tour. Inget var som det var senast jag var där. Allt var så konstigt men det var underbart att vara där ändå. Nu när jag vaknade så kom jag tillslut på vad jag hade drömt och önskade mer än någonsin att få åka dit igen. Jag skulle helt klart åka till London bara för att åka till Warner Bros Studios Tour. Dit ska jag i sommar! 14 apr, 2014 11:45 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Och jag ska antagligen dit på höstlovet Skrivet av Chaemy: Nu har jag blivit helt Harry Potter-galen igen! Drömde att jag var på Warner Bros Studios Tour. Inget var som det var senast jag var där. Allt var så konstigt men det var underbart att vara där ändå. Nu när jag vaknade så kom jag tillslut på vad jag hade drömt och önskade mer än någonsin att få åka dit igen. Jag skulle helt klart åka till London bara för att åka till Warner Bros Studios Tour. Dit ska jag i sommar! Nice! C: ![]()
14 apr, 2014 11:46 |
|
Chaemy
Elev |
Well. Nu är det påsklov och framtill på torsdag så måste jag ha något att göra för att inte bli uttråkad. Så jag har kommit på två bra saker att göra:
1. Städa mitt rum så att det blir fint någon gång. 2. Tälja trollstavar! Jag har hittills täljt två stycken, men om jag ska kunna bli nästa Ollivander så måste jag nog tälja på lite. Och hur kul är det inte att ha en massa egentäljda trollstavar?
14 apr, 2014 11:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
WOOO PÅSKLOV HERE WE GO
speech! 14 apr, 2014 12:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen