@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska till London idag, kommer inte ha tillgång till internet, så, Bye Bye Mugglis, ses på torsdag (eller fredag)!
14 apr, 2014 08:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska till London idag, kommer inte ha tillgång till internet, så, Bye Bye Mugglis, ses på torsdag (eller fredag)! Åh vad kul! *^* Ska du till HP-museet? c: 14 apr, 2014 08:03 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska till London idag, kommer inte ha tillgång till internet, så, Bye Bye Mugglis, ses på torsdag (eller fredag)! Åh jag vill också åka till England! Nä nu blr det morgonkaffe innan man ska ringa lite viktiga samtal
14 apr, 2014 08:11 |
|
Frivolt
Elev |
Jag drömde inatt att jag skulle logga in på mugglis. När jag väl loggat in var ALLT annorlunda, och allt såg jättekonstigt och rörigt ut. Jag hade dessutom av nån konstig anledning fått flera tusen tummar x)
Sen när jag skulle gå in till forumen för att se vad som hände så var alla trådar jättekonstiga och röriga och jag hittade lixom ingen bra tråd. Men när jag väl bara tog nån så insåg jag att jag var borttagen, att staff hade tagit bort min användare ;O Och jag blev jätteledsen, gjorde en ny och loggade in där och klagade. Men ingenting hände och sen träffade jag typ andra som hade råkat ut för samma sak och de var påväg personligen till nån från Staff för att de gick inte att få tag på via mugglis Alltså...det var en knäpp och ond dröm. Blev så glad när jag vaknade och loggade in på mugglis och insåg att allt var precis som vanligt och att Frivolt såklart finns kvar :'D ♥ 14 apr, 2014 09:47 |
|
Borttagen
|
Min kusiner kommer idag. Vet inte om jag ska vara glad eller irriterad. Har saknat dem jättemycket, men har verkligen inte tid att umgås med dem D:
14 apr, 2014 10:03 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag drömde inatt att jag skulle logga in på mugglis. När jag väl loggat in var ALLT annorlunda, och allt såg jättekonstigt och rörigt ut. Jag hade dessutom av nån konstig anledning fått flera tusen tummar x) Sen när jag skulle gå in till forumen för att se vad som hände så var alla trådar jättekonstiga och röriga och jag hittade lixom ingen bra tråd. Men när jag väl bara tog nån så insåg jag att jag var borttagen, att staff hade tagit bort min användare ;O Och jag blev jätteledsen, gjorde en ny och loggade in där och klagade. Men ingenting hände och sen träffade jag typ andra som hade råkat ut för samma sak och de var påväg personligen till nån från Staff för att de gick inte att få tag på via mugglis Alltså...det var en knäpp och ond dröm. Blev så glad när jag vaknade och loggade in på mugglis och insåg att allt var precis som vanligt och att Frivolt såklart finns kvar :'D ♥ Vilken tur att det bara var en dröm! ^^ ![]()
14 apr, 2014 10:11 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Syrup: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Min kväll är så knivmord That moment när ens mobils autocorrect vill ändra ordet ljuvlig till Spoiler: X'D Tryck här för att visa! Jadå, klart! Allt blir så mycket bättre så ju! ^^ Min kompis mobil ändrade "elak" till "rökgas" o.o
14 apr, 2014 10:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Jag drömde inatt att jag skulle logga in på mugglis. När jag väl loggat in var ALLT annorlunda, och allt såg jättekonstigt och rörigt ut. Jag hade dessutom av nån konstig anledning fått flera tusen tummar x) Sen när jag skulle gå in till forumen för att se vad som hände så var alla trådar jättekonstiga och röriga och jag hittade lixom ingen bra tråd. Men när jag väl bara tog nån så insåg jag att jag var borttagen, att staff hade tagit bort min användare ;O Och jag blev jätteledsen, gjorde en ny och loggade in där och klagade. Men ingenting hände och sen träffade jag typ andra som hade råkat ut för samma sak och de var påväg personligen till nån från Staff för att de gick inte att få tag på via mugglis Alltså...det var en knäpp och ond dröm. Blev så glad när jag vaknade och loggade in på mugglis och insåg att allt var precis som vanligt och att Frivolt såklart finns kvar :'D ♥ Vilken tur att det bara var en dröm! ^^ Jaa, det kan man verkligen säga ^^ Blev så glad när jag vaknade haha x) 14 apr, 2014 10:14 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Jag drömde inatt att jag skulle logga in på mugglis. När jag väl loggat in var ALLT annorlunda, och allt såg jättekonstigt och rörigt ut. Jag hade dessutom av nån konstig anledning fått flera tusen tummar x) Sen när jag skulle gå in till forumen för att se vad som hände så var alla trådar jättekonstiga och röriga och jag hittade lixom ingen bra tråd. Men när jag väl bara tog nån så insåg jag att jag var borttagen, att staff hade tagit bort min användare ;O Och jag blev jätteledsen, gjorde en ny och loggade in där och klagade. Men ingenting hände och sen träffade jag typ andra som hade råkat ut för samma sak och de var påväg personligen till nån från Staff för att de gick inte att få tag på via mugglis Alltså...det var en knäpp och ond dröm. Blev så glad när jag vaknade och loggade in på mugglis och insåg att allt var precis som vanligt och att Frivolt såklart finns kvar :'D ♥ Vilken tur att det bara var en dröm! ^^ Jaa, det kan man verkligen säga ^^ Blev så glad när jag vaknade haha x) Det är härligt att vakna från hemska drömmar och upptäcka att allt är bra, men att vakna från härliga drömmar och upptäcka att världen är hemsk... *damdamdaaaam!* ![]()
14 apr, 2014 10:15 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Frivolt: Jag drömde inatt att jag skulle logga in på mugglis. När jag väl loggat in var ALLT annorlunda, och allt såg jättekonstigt och rörigt ut. Jag hade dessutom av nån konstig anledning fått flera tusen tummar x) Sen när jag skulle gå in till forumen för att se vad som hände så var alla trådar jättekonstiga och röriga och jag hittade lixom ingen bra tråd. Men när jag väl bara tog nån så insåg jag att jag var borttagen, att staff hade tagit bort min användare ;O Och jag blev jätteledsen, gjorde en ny och loggade in där och klagade. Men ingenting hände och sen träffade jag typ andra som hade råkat ut för samma sak och de var påväg personligen till nån från Staff för att de gick inte att få tag på via mugglis Alltså...det var en knäpp och ond dröm. Blev så glad när jag vaknade och loggade in på mugglis och insåg att allt var precis som vanligt och att Frivolt såklart finns kvar :'D ♥ Vilken tur att det bara var en dröm! ^^ Jaa, det kan man verkligen säga ^^ Blev så glad när jag vaknade haha x) Det är härligt att vakna från hemska drömmar och upptäcka att allt är bra, men att vakna från härliga drömmar och upptäcka att världen är hemsk... *damdamdaaaam!* Nää, att vakna från härliga drömmar är inte roligt alls -.- Hade kanske inte en trevlig dröm så igår natt men den var väldigt härlig ändå, och jag gillade den. Men att vakna upp från den va mindre kul -,- 14 apr, 2014 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen